هاشمی در نشست با کارکنان فرمانداری شهرستان شاهرود گفت: براي تحقق شعار امسال و عمل به فرمايش هاي مقام معظم رهبري همه مسوولان بايد با حفظ روحيه جهادي بسيجي وار كار كنند.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۶۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،سيد محمد رضا هاشمي در نخستين نشست سال ۹۶ با همكاران خود در سخنانی با تبریک سال نو و ماه رجب با اشاره به اقدامات سال 95 اظهار کرد: در حوزه هاي مختلف بهداشتي ، اقتصادي و عمراني ، فرهنگي ،سياسي و اجتماعي با تاسي به فرمايشات مقام معظم رهبري و وحدت و همدلي بين مردم و مسولان اقدامات دولت در سال ۹۵ توسعه حوزه هاي مختلف را رقم زده است.

وي با اشاره به برنامه هاي گوناگون اجرا شده در سال ۹۵در حوزه هاي مختلف شهرستان شاهرود ادامه داد: حضور بيش از ۱۱ هزار نفر از مردم ولايتمداراين شهرستان در استقبال از نخستين سفر كاروان تدبير و اميد به مركز استان سمنان ،افتتاح بيمارستان بهار ،سرشماري نفوس و مسكن، برپايي موكب هاي كربلاي معلا ،برنامه هاي هفته دولت و دهه فجر از جمله برخي اقدامات مهم سال ۹۵ بشمار مي رود.

هاشمي با بيان اينكه در سال ۹۴ رتبه دوم تكريم ارباب رجوع در استان سمنان را فرمانداري شهرستان شاهرود به خود اختصاص داد، خاطرنشان كرد: اين امر نشان از همدلي ، وحدت و صميميت بين همكاران در تكريم اربا ب رجوع و رفع مشكلات مردم است.

معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود پرداخت۷۴ميليارد تومان  تسهيلات رونق توليد درزمينه هاي كشاورزي و صنعتي  سال گذشته را يكي از راه هاي تثبيت اشتغال شهرستان دانست و افزود: براي تحقق شعار امسال و عمل به فرمايش هاي مقام معظم رهبري همه مسوولان بايد با حفظ روحيه جهادي بسيجي وار كار كنند .

هاشمي با اشاره به برپايي نمايشگاه صنايع دستي و سوغات شاهرود در تعطيلات نوروزي به عنوان يكي از راه هاي كوتاه مدت در اجرايي كردن طرح اقتصاد مقاومتي، بيان كرد: در تعطيلات نوروزي محصولات و صنايع دستي شهرستان شاهرود به هم وطنان معرفي شده و۷۲۵ ميليون تومان نيز فروش داشته است.

وي همچنين به افزايش اقامت گردشگران نوروزي در شاهرود نيز اشاره اي داشت و گفت: افزايش بيش از ۷۰ درصدي اقامت و ۲۵ درصدي بازديد گردشگران از جاذبه هاي شهرستان نشان مي دهد مجموعه دستگاه هاي خدمت رسان توانسته اند گام مهمي در تبديل اين شهرستان از معبر به مقصد مسافران نوروزي بردارند.

احمد خرم معاون سياسي و اجتماعي فرماندار شاهرود و حسن تركماني معاون برنامه ريزي و عمراني هم در اين نشست از اقدامات حوزه هاي خود درسال گذشته  خلاصه اي را بيان كردند و سال جديد را براي هموطنان سالي پربار آرزو كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها