خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه گفت: در طرح آرامش بهاری نوروز 96 ، ۷۲ هزار نفر زائر و مسافر به زیارت امامزادگان شهرستان مشرف شدند.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۸۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

امینی نسب رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: طرح آرامش بهاری از طرح های محوری اوقاف است که در آستانه سال نو در جوار امامزادگان با هدف استفاده زائرین ، مجاورین و مسافرین از فضای معنوی و ملکوتی آنها اجرا شد.

وی افزود: در شهرستان سربیشه هفت بقعه متبرکه وجود دارد که از این تعداد دوبقعه متبرکه ،مجری طرح آرامش بهاری بودند.

امینی نسب طرح آرامش بهاری را برگرفته از فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که مردم باید در پناه امامزادگان در آرامش زندگی کنند،دانست و افزود: امسال خوشبختانه با برنامه ریزی های مقدماتی و آمادگی اوقاف و دست‌اندرکاران بقاع و فراهم نمودن امکانات موجود، ۷۲ هزار نفر زائر و مسافر به زیارت امامزادگان شهرستان مشرف شدند که تعداد زیادی از ظرفیت زائرسراها و مهمانسراها استفاده و اسکان یافتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه حضور ۴مبلغ اعزامی از قم را در طول این مدت در امر تبلیغ معارف دین و اهل بیت(ع) از شاخصه های این طرح دانست و گفت: حقیقتا برگزاری طرح با محتوای فعالیت‌هایی همچون برپایی خیمه های معرفت، ایستگاه نقاشی برای نونهالان، مشاوره های خانوادگی، اعتقادی و ازدواج بسیار با ارزش و مورد اقبال مردم واقع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه با اشاره به اینکه اوقاف در امر خدمت رسانی به مسافرین و زائرین درحوزه شهرستان با توجه به ظرفیت موجود نقش پررنگی داشته است از تمام دست‌اندرکاران و فعالان عرصه خدمت به بقاع خصوصاً مسئولین محترم شهرستان ٬ هیات امنا، اعضای هیات امنا و خادمین ثابت و افتخاری، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها