خبرهای داغ:
محمودآبادی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را با اهمیت قلمداد کرد وتصریح کرد: شورای اسلامی شهر بسیاری از اختیارات برای صرف هزینه ها و بودجه شهرداری ها را در اختیار دارند که اگر درست انتخاب نشوند ممکن است با در نظر گرفتن منافع شخصی به شهر ضربه های جبران ناپذیری وارد کنند.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۹۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد با آرزوی سالی خوش، همراه با موفقیت و سلامتی در پناه امام زمان(عج) گفت:سال جاری مبحث مهم انتخابات را در پیش داریم که انتخاب اصلح در این رویداد بسیار مهم است و در این قضیه وظیفه فرهنگیان ودانشگاهیان برای آگاهی مردم و انتخاب شایسته مهم است.

حجت الاسلام سید حسین محمودآبادی به شعار سال که از جانب مقام معظم رهبری تعیین شده نیز اشاره کرد و افزود:بسیاری از مشکلات کشور نیاز به بودجه ندارد، بلکه با مدیریت درست، فکر و تدبیر به راحتی قابل حل است.

وی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را با اهمیت قلمداد کرد وتصریح کرد: «شورای اسلامی شهر بسیاری از اختیارات برای صرف هزینه ها و بودجه شهرداری ها را در اختیار دارند که اگر درست انتخاب نشوند ممکن است با در نظر گرفتن منافع شخصی به شهر ضربه های جبران ناپذیری وارد کنند.

محمودآبادی گفت: مردم باید با شناخت کامل و به دور از تعصب در انتخابات شرکت نمایند زیرا اگر انتخابی درست نداشته باشیم، کاستی های بعدی را نباید به گردن نظام انداخت.

امام جمعه دولت آباد گریزی به موضوع اشتغال در جامعه زد و افزود:تحرکات خوبی در زمینه اشتغال جوانان در جامعه انجام شده است ولی کافی نیست و اگر مدیران ما دغدغه داشته باشند و دچار یک‌نواختی در برنامه‌ها نشوند، می توان با سرعت بیشتری در مبحث اشتغال حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد دولت آباد ضمن بیان گزارشی از روند فعالیت های دانشگاه گفت:« ارائه گزارش از برنامه ها و فعالیت های انجام شده و مقایسه آن با شاخص‌های مورد انتظار می تواند ما را در رسیدن به اهداف موفق‌تر نماید.

سید محمد کاظمی افزود:« سال گذشته تلاش زیادی برای ورود دانشگاه به فعالیت در زمینه شرکت‌های دانش بنیان داشتیم و از تعداد زیادی از بنگاه های اقتصادی بازدید کردیم و امیدواریم در سال جاری با انتخاب درست گامی موثر در زمینه تولید و اشتغال برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها