مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ:

پیشرفت های اقتصادی فقط باحضورمردم تحقق پیدا می کند

اولین جلسه اخوت سال 96 سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ باحضور مسئولین معاونت ها و فرمانده حوزه های مقاومت بسیج و به میزبانی حوزه امام محمدباقر(ع) برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۰۳
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ محمدباقر خزائی مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ در این جلسه ضمن تبریک سال جدید مواردی در خصوص مطالبات مقام معظم رهبری و شعار سال بیان کرد.
وی افزود: چندین سال است که موضوع توجه به تولید و صنعت توسط مقام معظم رهبری مطرح می شود و تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و صنعت است.

  مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ تصریح کرد : بسیج کارگری در عرصه تولید و صنعت در متن قرار داشته و از نزدیک و مستقیم با تولید و صنعت روبرو بوده و تمام سعی و همت خود را در ارتقاء تولید و اشتغال زائی بکار برده است.
خزایی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته سازمان بسیج کارگری به عنوان بازوی توانمند در عرصه صنعت تمام تلاش خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بکار خواهد بست.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه های این سازمان تبیین موضوعات اقتصادی و همچنین تلاش برای رفع مشکلات تولید است.
  مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: پیشرفت های اقتصادی فقط با حضور مردم تحقق پیدا می کند و وظایفی مهمی بر گردن دولت و دستگاه های اجرائی هست اما حضور مردم و حمایت مردم همیشه راه گشا بوده و باید همه در این عرصه گام بردارند.

ارسال نظرات