موسسات قرآنی مردمی در تحقق منویات مقام عظمای ولایت با جدیت عمل کنند

اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی مازندران باید در سال جدید در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه قرآن گام‌های جدی و اساسی بردارد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۱۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سعید قربانی با تبریک سال جدید و ماه رجب المرجب و با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد: اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی مازندران باید در سال جدید در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه قرآن گام‌های جدی و اساسی بردارد.

وی با تبریک به انتخاب اعضای جدید و با اشاره به مسؤولیت سنگین در حوزه قرآن و معارف اهل بیت(ع)  افزود: فرصت خدمت‌گذاری برای هر فردی در نظام اسلامی بسیار کوتاه و گذرا است و باید قدر این فرصت را بدانیم زیرا کار در حوزه قرآن و اهل بیت(ع) بسیار بابرکت اما پر مسؤولیت است و نباید از هیچ تلاش و کوششی در ترویج و نشر معارف قرآنی دریغ کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود ظرفیت بسیار عظیم مؤسسات و فعالان قرآنی استان و با اشاره به اهمیت مسؤولیت در اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی مازندران، تأکید کرد: نیازمند برنامه‌ریزی و شیوه‌های جدید در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی در استان هستیم و اتحادیه مؤسسات قرآنی باید با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و آموزشی در راستای این اهداف قرآنی در استان هدف‌گذاری کند.

این مسؤول با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های نهادها، دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی، آموزشی و پژوهشی در به‌کارگیری از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان بیان کرد: اتحادیه جدید باید در راستای رفع موانع موجود بر سر راه مؤسسات قرآنی و توانمندسازی مؤسسات و ایجاد تعامل با دستگاه‌ها، وزراتخانه‌ها و نهادهای فرهنگی چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی کند.

قربانی با اشاره به فعالیت مجمع خیران قرآنی در مازندران در سال جدید، گفت: با توجه به استقبال گسترده از این مجمع قرآنی در  استان در 6 ماهه نخست امسال در بیشتر شهرهای مازندران مجمع‌های خیران قرآنی شهرستانی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، در ادامه و با انتخاب آراء حاضران میثم شالیکار به‌عنوان رئیس هیأت مدیره، محمدحسین ذکریایی نایب رئیس هیأت مدیره، سورج چراغوند مدیرعامل، قاسم طهماسبی مسؤول امور مالی و زینب رزاقی به‌عنوان منشی هیأت مدیره انتخاب شدند.

ترکیب اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی مازندران به مدت دو سال اعتبار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار