خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در ابتدای ماموریت و حضور ما در این استان، با عنایت تولیت آستان قدس رضوی و همکاری قرارگاه ثامن الائمه تا امروز بیش از 6 هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شده که ارزش مالی آن بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۲۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رجب زاده فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک ایام رجبیه و میلاد امام علی(ع) اظهارداشت: امروز آمده ایم به عنوان سربازان ولایت با نماینده ولایت تجدید عهد و پیمان کرده و اعلام کنیم رزمندگان انصارالرضا با تمام توان و هستی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولایت با تمام هستی در هر نقطه ای نیاز باشد حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه حوزه ماموریت ما در جنوب شرق برای ایجاد امنیت بود عنوان کرد: در خراسان جنوبی نیز مانند ماموریت قبلی در جنوب شرق در سه حوزه حفظ امنیت، محرومیت زدایی، مردم یاری و حوزه سلامت و بصیرت فعالیت داریم.

وی با اشاره به خدمات در حوزه محرومیت زدایی در استان بیان داشت: در ابتدای ماموریت و حضور ما در این استان، با عنایت تولیت آستان قدس رضوی و همکاری قرارگاه ثامن الائمه تا امروز بیش از 6 هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شده که ارزش مالی آن بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

رجب زاده با بیان اینکه 50 درصد مجموعه یگان و تیپ در منطقه حضور دارند و در حال انجام ماموریت هستند افزود: به نمایندگی از تمام نیروهای یگان و تیپ آمده ایم تا اعلام کنیم آماده هستیم با تمام توان در انجام ماموریت خود بکوشیم و فرمایشات و رهنمودهای نماینده ولایت را چراغ راه خودمان برای انجام بهتر تکلیف قرار می دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها