پیکر پاک «عباس روشن‌کوکب» جانباز شیمیایی 70 درصد دساوجی صبح امروز بر دستان مردم شهیدپرور ساوه تشییع و در آغوش خاک آرام گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۲۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جانباز سرافراز "عباس روشن‌کوکب" از جانبازان شیمیایی 70 درصد به خیل یاران شهیدش پیوست.

سید مصطفی کشفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه با اعلام این خبر گفت: شهید "عباس روشن‌کوکب" جانباز شیمیایی 70 درصد در تاریخ پنجم اسفندماه سال 1362 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و در عملیات خیبر به درجه جانبازی نائل آمده بود.

وی افزود: این جانباز سرافراز از زمان جانبازی که مورد هدف حمله شیمیایی رژیم بعث عراق قرار گرفته بود تحت درمان قرار گرفت و پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به دیدار یاران شهیدش در دوران دفاع مقدس شتافت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه بیان کرد: این جانباز والامقام در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) تهران و در حین انجام درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کشفی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید امروز پنجشنبه 17 فروردین ماه از مقابل بیمارستان شهید مدرس ساوه به سمت گلزار شهدای امام‌زاده سید علی اصغر(ع) برگزار و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات