خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز خواستار تعامل بیشتر بین نهادهای خیریه و حمایتی استان شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۳۳
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، محمد کلامی با بیان اینکه راهکارهای خدمت بهتر به نیازمندان باید بین این نهاد و موسسات خیریه بررسی و اجرایی شوند، گفت: کمیته امداد استان آماده تعامل، همفکری، تبادل اطلاعات و برگزاری جلسات مشترک با موسسات خیریه است.

وی با تاکید به اینکه یکسان سازی اطلاعات مددجویان یک نیاز ضروری است، افزود: خدمات رسانی به نیازمندان باید ساماندهی شود و این در سایه تعامل و تبادل اطلاعات بین کمیته امداد و موسسات خیریه ممکن است.

کلامی بیان کرد: به زودی تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد استان و موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز منعقد خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه امسال با ایجاد بانک اطلاعات خیران یک ارتباط دوسویه و سازنده با آنان برقرار خواهیم کرد تا در کنار کمک های مادی خیران از حمایت های معنوی و مشورتی آنان نیز برخوردار شویم، خاطرنشان کرد: خیران را در جریان ریز هزینه کرد کمک های آن ها قرار خواهیم داد تا با شفافیت درآمدها و هزینه کرد ها، اعتماد مردم و خیران را نسبت به فعالیت های کمیته امداد ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان در سال جدید تعامل مثبت و سازنده با نهاد های اجتماعی و موسسات خیریه خواهد داشت، اظهار کرد: در فضای تعامل و سازنده سطح خدمت رسانی را تعمیق و گسترش می دهیم چراکه همکاری کمیته امداد و نهادهای خیریه سبب خواهد شد تا تعداد بیشتری از نیازمندان جامعه بتوانند از خدمات کمیته امداد و خیریه ها برخوردار شوند.

ارسال نظرات