حمایت از رسانه ملی در جبهه تقابل با جنگ رسانه ای دشمنان علیه آرمانهای انقلاب اسلامی بر تداوم همکاری با رسانه استانی در سال جدید از اهمیت بالایی برخور دار می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۴۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان ضمن تبریک حلول سال1396 از تلاش رسانه استانی در تولید برنامه های حوزه دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تقدیر کرد وگفت: انعکاس برنامه های فرهنگی بویژه کاروانهای راهیان نور در طول سال و به خصوص ایام نوروز تأثیر بسزائی در تقویت بنیان اعتقادی جامعه دارد .

سردار جهانبخش کرمی با تاکید بر اهمیت حمایت از رسانه ملی در جبهه تقابل با جنگ رسانه ای دشمنان علیه آرمانهای انقلاب اسلامی بر تداوم همکاری با رسانه استانی در سال جدید تاکید کرد.

در ادامه مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان هم ضمن تبریک متقابل حلول سال نو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی توانمند ولایت و مردم در حفظ آرمانهای انقلاب و امنیت و اقتدار کشور دانست.

صفری تعامل و مودت بین نهادهای انقلابی را عامل محوری پیشرفت امور بیان کرد و افزود: با اتکاء به یاری خداوند و اتحاد و همدلی شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مولد، موضوعات فرهنگی و عقیدتی و استقلال روز افزون کشور در حوزه های مختلف خواهیم بود.

گفتنی است، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به همراه جمعی از معاونین سپاه، با حضور در صداوسیمای مرکز زنجان با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات