خبرهای داغ:
لاریجانی در دیدار شهردار قم:

پروژه منوریل هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود/قول مساعد وزیر راه برای رفع مشکل فرودگاه

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه منوریل گفت: این پروژه در مقابل انظار مردم قرار دارد و باید هرچه سریع‌تر اقدامات نهایی و تصمیم‌گیری ویژه برای اتمام آن صورت گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۸۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
پروژه منوریل هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود/قول مساعد وزیر راه برای رفع مشکل فرودگاه
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه منوریل اظهار کرد: این پروژه در مقابل انظار مردم قرار دارد و باید هرچه سریع‌تر اقدامات نهایی و تصمیم‌گیری ویژه برای اتمام آن صورت گیرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات خوب عمرانی که در سال گذشته در قم رقم خورده است، با اشاره به برخی اشکالات مطرح شده در خصوص طرح جامع شهر قم افزود: با وزیر راه و شهرسازی در این خصوص صحبت شد تا پیگیری در مورد رفع مشکلات بلوار پیامبر اعظم و مسائلی که مطرح شده بشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سناریو‌های مختلفی که در خصوص عبور قطار سریع‌السیر از قم وجود دارد بیان کرد: ما تاکید داریم راهکاری که به صلاح و به سود مردم قم است در خصوص عبور قطار سریع‌السیر به کار گرفته شود.

وی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در خصوص فرودگاه قم تصریح کرد: ما جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و ظرفیت‌های فرودگاه قم برای آقای آخوندی مطرح شد و وزیر قبول کرد که پیگیر حل مشکلات فرودگاه باشد و شهرداری نیز در این مورد اقدامات لازم را انجام دهد.

ارسال نظرات