تصادفات جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروز امسال 15 درصد و تلفات جاده‌ای استان 40 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.
کد خبر: ۸۸۴۳۹۱۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار در نشست دیدار نوروزی مدیران کل دستگاه‌ های خدمت‌ رسان استان گفت: همه دستگاه‌‌ های اجرائی، مدیران و همکاران آنها در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت و عملکرد مطلوبی ارائه دادند.

پژمان نیک‌اقبالی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان با همکاری مناسب و خوب خود توانستند میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی باشند، افزود: این اقدام ستودنی و قابل تقدیر است.

معاون عمرانی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 95 توسط دستگاه‌ های مختلف، گفت: با همکاری و فعالیت خوب مدیران ادارات مختلف توانستیم در بسیاری از شاخص‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.

نیک اقبالی افزود: در برخی شاخص‌ها توانستیم به سطح ملی برسیم و حتی در برخی موارد از شاخص ملی پیش افتاده‌ایم.

وی این پیشرفت‌ها را نتیجه همکاری همه دستگاه ‌ها و مسئولان دانست و ادامه داد: اگر همیشه تعامل و همکاری وجود داشته باشد، نتیجه مطلوب را خواهیم دید.

معاون عمرانی استاندار، همچنین کاهش نرخ بیکاری در استان را مهمترین نتیجه به دست آمده از عملکرد مدیران استانی عنوان کرد و گفت: با تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها توانستیم رتبه اول کشور در زمینه کاهش میزان بیکاری را در میان استان ها کسب کنیم.

نیک اقبالی این موفقیت ارزشمند را تبریک گفت و افزود: امیدواریم با ادامه همکاری و تعامل دستگاه‌ها و مدیران بتوانیم شاهد کاهش بیشتر این نرخ در سال جاری باشیم.

ارسال نظرات