اعضای شورا باید به مجموعه شهرداری زنجان که حدود چهار سال است با آن‌ها همکاری دارند، اعتماد کرده و پروژه سبزه‌میدان را برای اجرا شدن مصوب کنند.
کد خبر: ۸۸۴۳۹۲۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان با اشاره به اینکه لایحه بودجه و همچنین لایحه پروژه سبزه‌میدان زنجان از حدود دو ماه پیش‌ به شورا ارائه شده است بنابراین خواهش می‌کنم، اعضای شورا در جلسه برای این پروژه تصمیم‌گیری کنند.

حبیب یگانه افزود: پروژه سبزه‌میدان برای شهرداری زنجان در اولویت‌ می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: اعضای شورا باید به مجموعه شهرداری زنجان که حدود چهار سال است با آن‌ها همکاری دارند، اعتماد کرده و پروژه سبزه‌میدان را برای اجرا شدن مصوب کنند.

شهردار زنجان به مسائل مطرح شده در مورد شرکت کهن‌دژ اشاره و تصریح کرد: نخستین جلسه دادگاه در مورد پرونده تشکیل شده بین این شرکت و شهرداری زنجان تشکیل و به زودی رای مورد نظر انشا خواهد شد.

یگانه با تاکید بر انجام کار کارشناسی در مورد پروژه سبزه‌میدان زنجان افزود: این طرح با کار کارشناسی برای 48 هزار متر مربع کار عمرانی در هسته مرکزی هر زنجان و با مبلغ 157 میلیارد تومان طراحی شده است.

وی با تشریح نحوه انتخاب پیمانکار مورد نظر برای اجرای پروژه سبزه‌میدان زنجان گفت: همه مراحل مورد نَظر برای انتخاب پیمانکار طبق قانون انجام شده و طی لایحه‌ای به شورا ارائه شده است، بنابراین با توجه به از دست رفتن فرصت، پیشنهاد می‌کنم لایحه مورد نظر در جلسه بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

شهردار زنجان با اشاره به تجربه روش‌های دیگر اجرایی برای عملیاتی کردن پروژه سبزه‌میدان زنجان افزود: با توجه به شرایط هیچ روش دیگری برای اجرای این پروژه وجود ندارد و شهرداری زنجان مصمم به اجرای آن است، چرا که از پروژه‌های اولویت‌دار برای شهرداری محسوب می‌شود.

یگانه تقسیم پروژه سبزه‌میدان به چند فاز و همچنین جلب اعتماد عمومی برای مشارکت عمومی در اجرای پروژه‌های عمران شهری را ضروری دانست و افزود: می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف برای اجرای این پروژه استفاده کرد که انتشار صکوک و یا اوراق قرضه از جمله آن‌ها است.

ارسال نظرات