خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار لاریجانی:

طرح تحول سلامت با قوت در حال اجراست/بخشی از مطالبات پزشکان و کادر درمانی پرداخت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گزارشی از روند فعالیت‌های این دانشگاه ارائه کرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت همانند روزهای اول در استان قم در حال اجرا است و بدون کوچکترین مشکلی پزشکان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۰۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
طرح تحول سلامت با قوت در حال اجراست/بخشی از مطالبات پزشکان و کادر درمانی پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل ایرانی خواه به همراه معاونان خود امروز با حضور در دفتر دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم، با وی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: سال گذشته سال سخت‌تری در خصوص مسائل مالی بود، اما با این وجود کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و کارشناسان و مسؤولان حوزه مالی و پشتیبانی قم اجازه ندادند که خدشه‌ای در روند خدمات رسانی به مردم شریف ایجاد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: طرح تحول نظام سلامت همانند روزهای اول در استان قم در حال اجرا است و بدون کوچکترین مشکلی پزشکان در حال فعالیت هستند که از خدمات ایثارگرانه آنها قدردانی می‌کنیم.

ایرانی خواه اضافه کرد: در ایام پایانی سال بارقه امید حاصل شد و بخشی از مطالبات پزشکان و کادر درمانی پرداخت شده و به آینده نیز امیدوار و خوش‌بین هستیم.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی درمانی و بیمارستانی در قم تصریح کرد: در کنار توجه به مسائل جاری و درمانی اهتمام جدی به مسائل عمرانی صورت گرفت و همانگونه که وعده داده بودیم 800 تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های استان در آینده نزدیک اضافه خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: راه اندازی بیمارستان فرقانی نمونه نوید بخش در این عرصه بود و بیمارستان‌های امیرالمومنین(ع) و نیروگاه و مراکز درمانی دیگر همچون کلینیک‌های پزشکی، بخش رادیوتراپی و مراکز و پایگاه‌های بهداشتی نیز در دست احداث و پیگیری مستمر است.

در این دیدار دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از نگاه خوشبینانه و امید به آینده در حوزه سلامت از اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی کرد و گفت: وضعیت خوبی در این زمینه در استان ایجاد شده که از خدمات صورت گرفته قدردانی می شود.

وی گفت: امید است با بحث بیمه و واگذاری بیمه سلامت به وزارت بهداشت، مشکلات مالی نیز برطرف شود.

در این دیدار همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی به وضعیت احداث بیمارستان هزار تختخوابی در قم اشاره کرد که دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از پیگیری‌های مستمر و اثر بخش دکتر لاریجانی در خصوص احداث این بیمارستان قدردانی کرد.

شایان ذکر است فاز اول بیمارستان هزار تختخوابی قم در حال احداث است.

ارسال نظرات