خبرهای داغ:
حجت الاسلام اژه ای در جمع نمازگزاران شهر اژیه گفت: اگر کسی بیاید که خودش و افرادش تنش زا نباشند، می تواند مسئله اقتصادی را حل کند.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۱۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، معاون اول قوه قضائیه امشب بعد از نماز مغرب و عشا در جمع نمازگزاران شهر اژیه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۹۶ گفت: مطرح کرد: در انتخابات باید چند نکته مد نظر قرار گیرد و همه باید به آن واقف باشند تا بتوان کسی را انتخاب کرد که گره ای از کشور باز کند.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای اظهار کرد: دولتی با انتخاب مردم باید سرکار بیاید که از حاشیه های سیاسی دست بردارد و با تمام وجود دنبال این باشد تا گره ای از کشور باز کند.

وی با اشاره به اینکه باید از حاشیه ها دست برداشت، افزود: دولتی باید سرکار بیاید که از همه مسائل حاشیه ای کنار برود و به مسائل اقتصادی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بپردازد.

معاون اول قوه قضائیه با توجه به اینکه باید از تنش ها کاست، مطرح کرد: هر سه قوه باید تلاش کنند که از تنش ها دوری بجویند و قطعا باید مسئولی بر سر کار آید که از خود و همراهانش از تنش بپرهیزند.

وی با اشاره به ترس دشمن از قدرت نظامی ایران، تاکید کرد: اگر کسی بر سر کار بیاید که تنش زا نباشد می تواند مسائل اقتصادی را حل کند تا هماهنگونه که دشمن از قدرت نظامی ایران ترس دارد، از قدرت اقتصادی ما نیز بترسد.

حجت الاسلام اژه ای با اشاره به اینکه باید از کلام رهبر معظم انقلاب برای پیشبرد کار استفاده کرد، خاطرنشان کرد: وقتی رئیس جمهور روسیه به ایران سفر می کند، مستقیم به دیدار رهبری می رود و حتی تاکید دارد که مترجمی برای او انتخاب شود که کلمه به کلمه سخنان رهبر معظم انقلاب را ترجمه کند و این اهمیت سخنان رهبر انقلاب برای همه است.

وی افزود: طبق گفته پوتین، از صحبت های روشنگرانه رهبری می تواند برای کارهایش برنامه ریزی دقیقی کند و حتی رهبری را به مانند پدری دلسوز خطاب می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها