خبرهای داغ:
امام جمعه خوسف:

مسئولان کشور از رفتار امیرالمومنین در اداره جامعه اسلامی درس بگیرند

امام جمعه خوسف گفت: نباید مسئولین کشور جزء طبقه اشراف باشند و در سفر‌ها بیشترین مصارف بیت المال را داشته و از بیت المال مسلمین خود را سهیم بدانند.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۲۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خوسف ضمن تبریک فرارسیدن میلاد مولود کعبه،امام علی(ع) گفت: مسئولان کشور باید از رفتار امیرالمومنین درس گرفته و علاوه بر محبت علی(ع) به ولایت ایشان نیز تمسک بجویند.

وی با اشاره به درخواست عقیل از امیرالمومنین در خصوص سهم بیشتری از بیت المال افزود:این رفتار حضرت به ما می آموزد که نباید بگذاریم عده‌ای از بیت‌المال سهم بیشتری برده و با حقوق‌ها و رانت‌های نجومی باعث به فساد کشیدن دولت اسلامی شوند.

شاهبیکی با بیان اینکه زندگی علی(ع) در اوج سادگی سپری شد و در تمام عمر به فکر محرومان بود گفت:نباید مسئولین کشور جزء طبقه اشراف باشند و در سفر‌ها بیشترین مصارف بیت المال را داشته و از بیت المال مسلمین خود را سهیم بدانند.

امام جمعه خوسف در خصوص تحسن اخیر نیز افزود:تحصن اخیر یک حرکت انقلابی،مقدس و با برکت بود که آثار و برکات آن برای خراسان جنوبی به یادگار ماند.

وی با اشاره به تغییر تاکتیک تحصن و ادامه نیافتن آن به شکل قبل گفت:تحصن علما و روحانیان خراسان جنوبی یک وظیفه دینی بود و ما طبق احادیث معصومین و سفارشات بزرگان دین،در مقابل اظهار نظر‌های ضد دینی و غیر اصولی ساکت نبودیم و در این مرحله نیز باید با ادامه نهضت روشنگری به همگان بفهمانیم که منظور ما یک شخص و یک گروه نیست و هدف ما از این تحصن مقابله با جریاناتی است که دارد انقلاب اسلامی را از آن شور و شعور انقلابی به سمت لیبرالی و به تفاوتی نسبت به دین و آیین به پیش می برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها