امام جمعه مراغه:

هدف امریکا از حمله به سوریه ناامنی منطقه است

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، حمله امریکا به سوریه را ناامن کردن منطقه و پشتیبانی آن از گروه های تروریستی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۲۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: تجاوز اخیر آمریکا به سوریه، توسط دولتی انجام شده که بارها از تروریست ها حمایت کرده و در جریان جنگ جهانی دوم با قتل عام مردم هیروشیما و ناکازاکی ژاپن فاجعه ها آفریده است.
وی ادامه داد: این حمله آمریکا به این کشور مستقل منطقه مانند بهانه واهی وجود سلاح های هسته ای در عراق برای حمله به این کشور بوده که بارها مقامات آن به دروغین بودن این بهانه ها اعتراف و اذعان کرده اند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: استفاده از سلاح های شیمیایی نه توسط حکومت سوریه بلکه توسط گروه های تروریستی حمایت شده غرب و آمریکا صورت گرفته و دولت سوریه بارها در این خصوص به مجامع بین المللی و سازمان ملل هشدار داده بود.
وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود علیه مردم یمن با سلاح های اهدایی آمریکا و غرب سکوت کرده و در برابر ظلم رژیم بحرین نیز علیه مردم کشور خود منفعلانه عمل می کنند.
خطیب جمعه مراغه همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سیدمحمدباقر صدر و خواهر ایشان بنت الهدی صدر افزود: این فیلسوف بزرگ اسلامی و خواهر فداکار ایشان توسط رژیم بعث عراق و صدام جنایتکار به علت حمایت از جمهوری اسلامی و انقلاب به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و شهید مرتضی آوینی، این دوشخصیت بزرگ انقلابی را ادامه دهندگان راه شهدا و انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار