خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه تحقق اقتصاد مقاومتی را بر اساس رهنموهای رهبر فرزانه انقلاب مستلزم حرکتی فراگیر دانست.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۳۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت‌‌الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به بیانات رهبری اخیر رهبری در خصوص اینکه برای ساماندهی اقتصاد کشور حرکت هایی صورت گرفته ولی با نقطه مطلوب فاصله داریم، تاکید کرد: تولید و اشتغال با همدیگر پیوند کامل دارد، قطعاً اگر تولید ملی افزایش یابد، بیکاری کاهش و اشتغال رونق می‌یابد.

وی با ابراز تاسف از اینکه رکود اقتصادی و بیکاری در کشور غوغا می‌کند، بر اهمیت حل مشکل بیکاری و رونق اشتغال تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد :بیکاری امروز واقعیت تلخی است که در جامعه وجود دارد و اگر طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب مدیریت انقلابی و کارآمد در کشور باشد، هرگز بن بست اقتصادی نخواهیم داشت.

آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت تاکید کرد: مردم آذربایجان شرقی باید حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نمایش قدرتی در انتخابات داشته باشند.

وی یادآور شد: کاندیداها و هوادارانشان باید در راستای تقویت شان و موقعیت جمهوری اسلامی حرکت کرده و صداقت، اخلاص و قانون‌مداری باید در جامعه حرف نخست را بزند و از تهمت بی انصافی و تخریب کاندیداها اجتناب کنند.

ارسال نظرات