خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسن دهشیری خطاب به هیئت های اجرایی گفت: دین و شرافت خود را در بررسی ها لحاظ کرده و از روی حب و بغض تصمیم نگیرید و سعی کنید امانت دار باشید.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۳۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان امام جمعه اردستان اظهار کرد: حضرت علی علیه السلام برای همه مخصوصا  مسوولان و حکومت داران الگویی ارزنده است .

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: مسلمانان در زمان حج متوجه توحیدی می شوند که با نبوت اجین شده است و آن محل تولد حضرت علی علیه السلام است.

وی افزود: اعتکاف فرصتی برای خودسازی و خلوت با خدا و فاصله گرفتن از مادیات و توجه بیشتر به خالق یکتا است.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه  انقلاب اسلامی هدیه بزرگی بنام اعتکاف را تقدیم مردم و جوانان کرد، تصریح کرد: مدت سه روزی که افراد در اعتکاف به سر می برند اردویی  با معبود خویش است.

دهشیری با بیان اینکه روز سوم اعتکاف مصادف با وفات حضرت زینب است، تصریح کرد، حضرت زینب علیه السلام برای همه الگو بوده و برای خواهران الگوی مناسب  حجاب و عفاف است.

وی تصریح کرد: ۲۰ فروردین روز فن آوری هسته ای در کشورمان است که با بی برنامگی های صورت گرفته دانشمندانی که به این موفقیت بزرگ دست یافته اند در جاهای دیگر مشغول بکار هستند.

امام جمعه اردستان با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی تصریح کرد: شهید آوینی الگوی خوبی برای هنرمندان بوده و هنرمندان بدانند ماندگاری آنها به پاسداشت ارزشهاست.

دهشیری با بیان اینکه رابطه سیاسی ایران و آمریکا قطع شد تصریح کرد: آمریکایی ها همان گرگی هستند که حضرت امام خمینی(ره) آن را متذکر شده بودند.

وی با بیان اینکه آمریکاییها از ابتدای انقلاب تا کنون برای ملت ایران خط و نشان می کشند، تصریح کرد:  مقاومتی که مردم کسب کرده اند را در صدد شکستن هستند که این توطئه را به گور خواهند برد.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به ثبت نام بیش از ۵۰۰نفر برای شوراهای شهر و روستا در شهرستان اردستان تصریح کرد: حضور این تعداد از برادر و خواهر قابل ستایش است، و با توجه به انتظارات بالای مردم از شورا افرادی که می دانند لایق تر از خود وجود دارند انصراف دهند.

دهشیری خطاب به هیئت های اجرایی گفت: دین و شرافت خود را در بررسی ها لحاظ کرده و از روی حب و بغض تصمیم نگرفته و سعی کنید امانت دار باشید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها