نماینده ولی فقیه در لرستان:

ملت ایران با اراده قوی از دستاوردهای هسته ای خود حمایت می کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : امریکای جنایتکار به دنبال از پای درآوردن انقلاب اسلامی ایران است اما ملت ایران با اراده قوی از دستاوردهای هسته ای خود حمایت می کنند.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۴۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد به سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا و روز فناوری هسته ای اشاره کرد و اظهار داشت : برخلاف اینکه دانش هسته ای در اختیار تعداد محدودی از کشورها بود و استکبار جهانی تحریم شدیدی علیه ایران اعمال کرد اما جوانان دانشمند به فناوری هسته ای دست یافتند و در این راه شهید نیز شدند.

وی افزود :داشتن فناوری هسته ای برای هر کشوری ضرورت دارد چرا که در زمینه های مختلف علمی کاربرد دارد اما استکبار جهانی آن را فقط در اختیار خود می خواهد.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد : با دستیابی ایران به فناوری هسته ای ، آمریکا بدترین و خصمانه ترین اقدامات را علیه کشور ما برای جلوگیری از پیشرفت ایران انجام داد.

وی بیان کرد : آمریکا برخورد دوگانه نسبت به مسائل هسته ای دارد و در خالی که رژیم صهیونیستی 200 بمب هسته ای دارد آمریکا از او حمایت می کند اما فناوری صلح آمیز هسته ای ایران را مورد تحریم شدید قرار می دهد.

وی خاطر نشان کرد : امریکای جنایتکار به دنبال از پای درآوردن انقلاب اسلامی ایران است اما ملت ایران با اراده قوی از دستاوردهای هسته ای خود حمایت می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به نیمه رجب و سالروز وفات حضرت زینب (س) تصریح کرد : امروز حرم مطهر حضرت زینب (س) یکی از اهداف شوم گروه تروریستی داعش است.

وی افزود : این گروه های تروریستی متحجر و قصی القلب به نام اسلام هر جنایتی مرتکب می شوند و از سلاح شیمیایی استفاده می کنند.

امام جمعه خرم آباد گفت: استکبار بداند مسئولیت حملات شیمیایی برعهده تروریست ها و حامیان آنها به ویژه آمریکای جنایتکار است.

وی تصریح کرد :مهمترین درسی که از زندگی ائمه اطهار بگیریم تمسک به ولایت و الگو قرار دادن ائمه در ابعاد مختلف زندگی است.

وی افزود : سیره امام علی (ع) کار و تولید بوده است و همواره مردم را به پشتکار، دوری از تنبلی و همت بلند تشویق می نمود.

 
انتهای پیام /ز
ارسال نظرات