آیت الله جعفری با اشاره به اینکه آمریکا دشمن بشریت است، افزود: ۲۰ فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا است این در حالی است که فجایعی که آمریکا، انگلیس و برخی کشورها در عراق، سوریه و یمن بوجود آورده اند، قابل چشم پوشی نیست.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۶۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین سید‌یحیی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی‌(ع) ضمن اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید  محمد باقر، اظهار کرد: نوزدهم فرودین ماه این مرجع بزرگ تقلید و دانشمند بزرگ توسط صدام به شهادت رسید.
وی با بیان اینکه ۱۳ رجب سالروز میلاد امام علی (ع) است، افزود: ما باید از امام بزرگمان الگو بگیریم این در حالی است که ایشان به همسرشان احترام می گذاشتند و تا همسرشان بر سر سفره حاضر نمی شدند، غذا نمی خوردند.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: آغاز ایام اعتکاف است و جوانان استقبال زیادی در این زمینه پیدا کرده اند اما باید همه بدانند که بر مسلمانان واجب است تا زمانی که عذری نباشد نماز را در مساجد اقامه کنند.
آیت الله جعفری با تاکید به اول ماه رجب و روز سلامتی، گفت: انسان باهوش از سلامت جسم و اخلاق برخوردار است و سلامت جسم یعنی بهداشت را رعایت کنیم و مراقب خود باشیم.
وی عنوان کرد: ماه رجب ماهی است که رحمت الهی به بندگانش نازل می شود و ماه بندگی و عبادت است از این رو این ماه را بی نظیر و بی مانند می دانند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن بشریت است، افزود: ۲۰ فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا است این در حالی است که فجایعی که آمریکا، انگلیس و برخی کشورها در عراق، سوریه و یمن بوجود آورده اند، قابل چشم پوشی نیست.
امام جمعه کرمان ادامه داد: اتحاد کشورهای عرب علیه ایران خیانت بزرگی است و در حالی که رژیم غاصب صهیونیستی فلسطین را اشغال کرده است و انسان های بیگناهی را در زندان های این کشور به شهادت رسانده برخی کشورهای منطقه، ایران را دشمن خود می دانند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیان داشت: رابطه با آمریکا برای حل مشکلات یک اشتباه است همان گونه که محمدرضا پهلوی پس از عمری نوکری آمریکا مملکت مخروبه ای را تحویل داد.

ارسال نظرات