امام جمعه نیر گفت: میانگین سنی کابینه دولت به هر کسی نشان می دهد وزرا و معاونان با این سطح سنی و معیشت زندگی، نه دغدغه مردم را دارند که اگر دغدغه هم باشد دیگر حوصله ای برای رسیدگی به مسائل کشور نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۶۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت، امام جمعه نیر در رابطه با وضعیت اقتصادی و معیشتی و شعار سال گفت: اقتصاد در همه جوامع موضوع مهم و کلیدی برای مردم و دولت ها است.

حجت الاسلام محمود دهقانپور ادامه داد: همانگونه که رهبری فرمودند مشکلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هم وابسته به اقتصاد است حتی اقتصاد به دین و اعتقاد مردم وابسته است همانگونه که معصوم می فرماید: اگر فقر از یک درب وارد شد، ایمان از درب دیگر خارج خواهد شد یعنی اگر اقتصاد یک جامعه پویا و متحرک باشد و وضع زندگی مردم مناسب باشد بسیاری از مشکلات به خود خود حل و فصل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این که امروز یک پدر خانواده با دست خالی، یک جوان خانواده بیکار به خانه بیاید، دولت اسلامی زیر سئوال است.

دهقانپور با اشاره به شرمندگی رهبر انقلاب در مقابل یک خانواده بیکار، تاکید کرد: دولت یازدهم در عمر حدود ۴ ساله خود بجای توجه به توصیه های رهبری و رسیدگی به وضعیت اشتغال و تولید، تمام وقت خود را صرف برجام کرد و در این زمینه هم به نتیجه مطلوبی نرسید.

امام جمعه نیر ادامه داد: دولت امروز بجای فکر اساسی برای مسئله بیکاری جوانان و راه اندازی چرخ صنعت به نتیجه تراشی برای برجام می پردازد.

وی با اشاره به تنبلی دولت در پیگیری بسیار از امور جاری کشور، تصریح کرد: دولت یازدهم تنبل ترین دولت تاریخ انقلاب است؛ میانگین سنی کابینه دولت به هر کسی نشان می دهد وزرا و معاونان با این سطح سنی و معیشت زندگی، نه دغدغه مردم را دارند که اگر دغدغه هم باشد دیگر حوصله ای برای رسیدگی به مسائل کشور نخواهد بود.

دهقانپور خاطرنشان کرد: آنچه که دولت بعد به عنوان اولویت اصلی باید به آن رسیدگی کند موضوع اقتصاد مقاومتی با محوریت سیاست های کلی ابلاغی از سوی رهبری و موضوع معیشت مردم است.

ارسال نظرات