خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بی اعتمادی به آمریکا روز به روز در جهان در حال گسترش است و حتی بسیاری از کشورهای اروپایی امروز با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا با آن ها مشکل پیدا کرده اند.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۸۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه به بیستم فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا اشاره و اظهار کرد: حضرت امام (ره) از رابطه آمریکا با ایران به رابطه گرگ و میش تعبیر کردند و بین این دو هم هرگز روابط حسنه ای برقرار نبوده است.
وی افزود: آمریکا به عنوان گرگی غیرقابل اعتماد آتش جنگ را در خاورمیانه برافروخته و باعث ناامنی در بسیاری از کشورهای منطقه از جمله سوریه شده است.
خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های نماز، به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال هاست که بر تولیدات داخلی تاکید می کند، چرا که به خوبی می دانند راه توسعه اقتصاد کشور توجه به این نکته مهم است.
وی افزود: توجه به تولیدات داخلی علاوه بر اشتغالزایی از تعطیلی واحدهای صنعتی نیز جلوگیری می کند و باعث می شود چرخه اقتصاد کشور بسیار بهتر بچرخد.
آیت الله علما ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر این نکته تاکید دارند که با یک کار انقلابی می توان بر مشکلات فائق آمد و معیشت مردم را بهبود بخشید، اما باید برای این کار بزرگ برنامه داشت.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: هم انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمت زیادی برخوردارند که سرنوشت کشور و شهر و دیاری که در آن زندگی می کنیم را مشخص می کند.
وی همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، گفت: ولادت چند تن از ائمه اطهار (ع) و بعثت رسول اکرم (ص) در این ماه و ماه شعبان واقع شده و باید آن ها را به بهترین شکل گرامی داشت.
آیت الله علما در پایان 13 رجب سالروز ولادت امام علی (ع) و روز مرد را گرامی داشت و گفت: تمسک به سیره مولای متقیان باعث عاقبت به خیری در دنیا و آخرت می شود.
 
 
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات