خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال از مسئولان استان خواست از ظرفیت های موجود برای رفع بیکاری استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۸۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا مُلامحمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه به اشاره به سفر وزیر کشور به استان ابراز امیدواری کرد که مسئولان استان با هم افزایی بیشتر با دولتمردان و کارشناسان اقتصادی از ظرفیت های موجود برای رفع بیکاری بهره بگیرند.
او با اشاره به آیاتی که جایگاه ویژه مسلمانان را نزد پروردگار بیان می کند، این توجه خداوند را امکانی بی نظیر برای سعادت امت اسلام دانست که باید از آن به بهترین وجه بهره مند شد و شایستگی برخورداری از این نوید قرآنی را داشته باشند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به وحدت امت اسلامی و حرکت در مسیر تعیین شده از سوی پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: امروز هزاران کانال و سایت با تبلیغ اسلام هراسی و معرفی دین اسلام به عنوان دین خشونت و قتل و ضد حقوق بشر سعی دارند افکار جوانان ما را به سمت پوچ گرایی و بی اعتقادی بکشانند.
ماموستا محمدی، نقش همه از نهاد خانواده تا نهادهای مسئول را در احیا امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با خطرات اعتقادی کارساز دانست.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها با تبریک ولادت باسعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) به بیان برخی از تلاش های ایثارگرانه آن حضرت برای پیشرفت و استقرار اسلام و یاری پیامبر اکرم (ص) پرداخت و گفت: اهل سنت محب اهل بیت نبوی بوده و از افتخارات عقیده خود می دانند که دوستدار خاندان پیامبر هستند.
وی با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان روز پدر، از مجاهدت های بی ادعای پدران برای تامین معاش خانواده به عنوان عبادت نام برد و از جوانان خواست پیام پروردگار در آیات قرآن مبنی بر احترام والدین را با آغوش باز و عاشقانه بپذیرند.
 
 
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات