خبرهای داغ:
رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان روز پنجشنبه در یادمان شهدای 26 مرداد ماه شهرستان پاوه حضور یافت و نسبت به این شهیدان گرانقدر ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۸۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، وزیر کشور در این آیین با اهدا شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
به هنگام حضور وزیر کشور در یادمان شهدای پاوه امام جمعه این شهر گفت: یادمان شهدای پاوه قدمگاه و یادگار دلاورمردان و جانثاران هشت سال دفاع مقدس و جان باختگان راه اسلام و انقلاب اسلامی و آزادی است.
ماموستا ملا قادری قادری، در باره حماسه 26 مرداد سال 58 پاوه و چگونگی شروع و اتمام این حماسه مطالبی بیان کرد و گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی زخم خوردگان رژیم طاغوت و مزدوران بیگانه دست به اقدام هایی علیه انقلاب اسلامی زدند که حادثه پاوه از جمله آن بود.
امام جمعه پاوه گفت: در جنگ هشت روزه پاوه با اجانب و گروهکهای ضد انقلاب ما 40 نفر شهید و دهها زخمی و مجروح تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که بیشتر این شهدا از نیروهای اعزامی و غیربومی بودند.
ماموستا قادری افزود: به دلیل اوضاع آن روز کشور و اینکه پیکر مطهر شهدا بعد از سه روز در گرمای مرداد ماه زیر آفتاب مانده بود، با کسب تکلیف از دفتر حضرت امام (ره) و دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی، پیکر شهدای اعزامی در همین نقطه که امروز یکی از یادمانهای دفاع مقدس کشور است، به خاک سپرده شدند.
وی افزود: این یادمان هم اکنون روزانه پذیرای کاروانهای راهیان نور از سراسر کشور است.
وزیر کشور در ادامه با حضور در منزل مرحوم عبدالواحد حسن زاده که پدر شهید فیصل حسن زاده و طلایه دار بیش از 14 شهید خانواده اش در شهرستان پاوه است، ضمن تسلیت درگذشت این اسوه صبر و مقاومت نسبت به مقام شهدای این خانواده ادای احترام کرد.
ارسال نظرات