خبرهای داغ:

فعالیت سپاه در عرصه اشتغالزایی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حضور پر شور همه مردم در انتخابات مد نظر مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۹۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در نخستین جلسه شورای عالی قشر بسیج کارمندان استان کرمانشاه در سال 96 که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: همه باید برای حضور پر شور مردم فارغ از هر نوع تفکر سیاسی تلاش کنند زیرا حضور همگانی پای صندوق های رای، مد نظر مقام معظم رهبری است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: آمار حضور مردم در انتخابات در کشورهای مدعی دموکراسی 15 الی 22 درصد پایین تر از انتخابات کشور ماست در حالی که کشور ایران شاهد حضور 60 تا 85 درصدی مردم پای صندوق های رای بوده است.

 

سردار ریحانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر کلمه"جهاد" تاکید می کنند گفت: هنگامی که در شرایط جنگ قرار داریم از این واژه استفاده می کنیم پس درمی یابیم که امروزه نیز در شرایط جنگ قرار گرفته ایم.

 

وی مردم را سبب اقتدار ملی و مشروعیت دانست و افزود: هنگامی که مردم در صحنه نباشند باید منتظر وقوع حادثه باشیم.

 

سردار ریحانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در نامگذاری های شعار سال به عنوان مبنای حرکت حاکمیت و حکومت به بحث اقتصادی توجه ویژه داشته اند گفت: بستر حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سایر حوزه ها در اقتصاد نهفته است.

 

وی افزود: به فرموده معظم له تمام تحریم ها، تهدیدها  و اقدامات دشمن علیه ما در بستر اقتصادی خود را نشان می دهد و مباحثی نظیر حقوق بشر و هسته ای بهانه ای بیش نیست؛ آنان برای سست کردن پایه های حکومت به دنبال فشارهای اقتصادی هستند.

 

سردار ریحانی با اشاره به اهمیت خودباوری گفت: مدیرانی که تفکر انقلابی دارند به خود باوری ایمان دارند این به معنای عدم ارتباط با جهان اطراف نیست بلکه به معنی جلوگیری از مستعمره شدن است.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خواستار پرورش روحیه انقلابی هستند گفت: امروز بزرگترین راهبرد دشمن اشاعه فرهنگ لیبرالیستی به معنای نگاه به غرب و در نتیجه ترویج سکولاریسم است.

 

سردار ریحانی با اشاره به آیه قرآن؛" و ان مکناهم فی الارض اقامو الصلوه..." گفت: از آنجا که مکنت به صاحبان قدرت داده می شود بر اساس این آیه مدیران ادارات باید نسبت به برپایی پر شور نماز در ادارات و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بکوشند زیرا این دو فریضه سبب تسریع در انجام امور و در عین حال کاهش هزینه و زحمت می شود.

 

وی نماز و امر به معروف و نهی از منکر را برکت خواند و افزود: نمازخانه های ادارات باید مملو از نمازگزار بوده و زیباترین و تمیزترین جایگاه اداره به این کار اختصاص داده شود.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه مبنی بر اینکه جنبه های سیاسی، مذهبی و تاریخی در سپاه خوب است و جنبه نظامی بالاتر گفت: بر اساس قانون اساسی حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن به سپاه سپرده شده پس باید همیشه آماده باشیم زیرا دشمنان از همین آمادگی می ترسند.

 

سردار ریحانی با بیان اینکه بیش از 50 میلیارد تومان طی سالهای اخیر توسط سپاه استان صرف اشتغالزایی شده بیان کرد: اردوگاه و پادگان ورمنجه با همکاری سازمان برنامه و بودجه، آب منطقه ای و جهاد کشاورزی امروزه از بزرگترین باغات منطقه است و تاکنون از ظرفیت 500 هکتار، 150 هکتار آن تحت پوشش باغات رفته است که درصدد توسعه آن هستیم.

 

وی با دعوت از مجموعه بسیج کارمندان جهت برگزاری جلسه در چنین مکان هایی برای بازدید از دستاوردهای اشتغالزایی، به راه اندازی مراکز تولیدی در دهکده اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه مدیران استان کرمانشاه را مدیرانی پر تلاش و متواضع و کم توقع دانست و خواستار  توجه بیشتر به برپایی نماز در ادارات و اقامه نماز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار