خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
حجت الاسلام شریف گفت: ظرفیت پذیرش این دوره از اعتکاف دانشجویی همانند سال گذشته ۹۰۰ نفر خواهد بود که فرصت ثبت نام تا تکمیل ظرفیت برای دانشجویان وجود دارد.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۱۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بسیج نیوز با اشاره به شروع ثبت نام دانشجویان برای  اعتکاف دانشجویی سال جاری این دانشگاه، اظهار کرد: ثبت نام‌ تا تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجویان در این برنامه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام میثم شریف ظرفیت پذیرش این دوره از اعتکاف دانشجویی را همانند سال گذشته 900 نفر دانست و عنوان کرد: مخاطب برنامه اعتکاف دانشگاه صرفاً دانشجویان و اساتید داتشگاه بوده و بنابراین برنامه‌های اعتکاف نیز دانشجویی خواهد بود.

وی با بیان این که ما ثبت نام خارج از دانشگاه نداریم، مطرح کرد: تمامی سخنرانی‌ها، حلقه‌های معرفت، برنامه‌های آموزشی و معنوی و جلسات پرسش و پاسخ با نگاه به وضعیت فرهنگی دانشگاه و نیازهای دانشجو خواهد بود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان افزود: برنامه‌های فرهنگی این اعتکاف شامل سخنرانی‌های ثابت روزانه، حلقه‌های معرفتی در صبح و بعدازظهر، 2 جلسه پرسش و پاسخ و 2 جلسه انس با قرآن، جلسه جشن و عزاداری خواهد بود.

شریف ادامه داد: مکان برگزاری این اعتکاف برای خواهران و برادران، مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار