خبرهای داغ:
زرگرپور تصریح کرد: امنیت و آرامش انتخابات اصلی‌ترین وظیفه‌ی مجریان انتخابات است و باید با جدیت و وسواس دنبال شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۱۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش بسیج نیوز؛ استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و سیستم‌های اداری استان در سال ۹۵، اظهار کرد: علیرغم همه‌ی مشکلات، سال گذشته در یک امنیت و آرامش خوبی به پایان رسید و بستر لازم برای فعالیت‌های زیربنایی و عمرانی فراهم شد که این به فعالیت همه‌ی مدیران استان و همکاران آن‌ها بازمی‌گردد.

رسول زرگرپور سال ۹۶ را سالی بسیار مهم و اساسی خواند و افزود: هرسال در کشور انتخابات برگزار می‌شود و در سال جاری نیز انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در شهرستان اصفهان برگزار می‌شود که اهمیت انتخابات را از بعد حجم کار، تنوع و گستردگی آن نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در تعیین سرنوشت مدیریت کلان کشور و مدیریت‌های محلی شهرها و روستاها، اظهار کرد: در انتخابات امسال همه‌ی شئون، محلی و حکومتی رقم می‌خورد و با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سرنوشت مدیریت‌های محلی و در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت مدیریت کلان کشور مشخص خواهد شد و این مجموعه یعنی اداره کل کشور و مردم مقدرات کشور را برای چهار سال آینده رقم خواهند زد.

استاندار اصفهان تأکید کرد: انتخابات آتی باید وحدت‌آفرین و انسجام بخش بوده و در کمال صحت و سلامت و امنیت و آرامش برگزار گردد.

زرگرپور با اشاره به اثرگذاری این انتخابات در حاکمیت ملی و محلی، گفت: به‌اندازه‌ی اهمیت انتخابات باید خودمان را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات آماده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان انتخابات حق شرکت در جلسات حزبی و محفلی را ندارند، اظهار کرد: عده‌ای به دلیل برخی وابستگی‌های سیاسی به هر دلیلی به‌جای نقد دولت دست به تخریب دولت زده‌اند و با اهرم‌های مختلف به این امر می‌پردازند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب از منظر دید بلند و اشراف کامل ایشان بر مسائل کشور مثال‌زدنی است و وظیفه همه ما این است که برای ارتقای فعالیت‌ها و حرکت بیشتر تلاش کنیم و نظر معظم له را محقق سازیم چراکه نظر ایشان بر تلاش بیشتر است اما عده‌ای آن را به ناکارآمدی دولت تعبیر می‌کنند و این کمال بی‌انصافی است.

زرگرپور گفت: درحالی‌که شاهد هستیم برخی منتقدان با بی‌انصافی دولت را به ناکارآمدی متهم می‌کنند، ما باید از کارکرد و عملکرد مجموعه دولت، کیان و زحمات شبانه‌روزی خود دفاع کنیم تا منتقدان بدانند که بسیار کارآمد هستید و بیشتر از گذشتگان فعالیت کرده‌اید.

وی یادآور شد: حمایت از عملکرد دولت به دفاع از عملکرد خودمان بازمی‌گردد و نباید اجازه دهیم عده‌ای با بی‌انصافی با هجمه به دولت به تخریب دستاوردهای آن بپردازند و اقدامات ما را زیر سؤال ببرند.

استاندار گفت: کارآمدی دولت همان کارآمدی نظام است و از این موضع باید مسائل داخل شهرستان‌ها به‌صورت شبانه‌روزی رصد شود و انتقادات از طریق مدیران ذی‌ربط پاسخ داده شود.

زرگرپور تصریح کرد: امنیت و آرامش انتخابات اصلی‌ترین وظیفه‌ی مجریان انتخابات است و باید با جدیت و وسواس دنبال شود.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه سخنرانی‌های انتخاباتی در صورت دارا بودن مجوز نباید لغو شوند، گفت: باید آرامش بر فضای شهرها حاکم باشد تا نتایج انتخابات باعث وحدت و انسجام شود؛ گرچه نظارت بر سخنرانی‌ها هم باید وجود داشته باشد.

گفتنی است در ابتدای جلسه سید رضا عقدایی رئیس ستاد انتخابات استان گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در خصوص روند اجرایی انتخابات ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار