خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش ۳۶ درصدی تصادف‌های فوتی استان نسبت به نوروز ۹۵ خبر داد و گفت: استان اصفهان رتبه اول کاهش تصادفات کشور را در نوروز ۹۶ به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۱۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

به گزارش بسیج نیوز؛ سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان نوروز 96 را با موفقیت‌های خوبی آغاز کرد و توانست با احداث ایستگاه‌های امنیت و سلامت که کلید آن در کشور توسط این فرماندهی زده شد در زمینه کاهش تصادفات فوتی به جایگاه خوبی دست پیداکرده و رتبه اول کاهش تصادفات کشور را به خود اختصاص دهد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه در داخل شهر با کاهش 50 درصدی و در برون شهر با کاهش 29 درصدی تصادفات فوتی روبرو بودیم، گفت: درمجموع راه‌های شهری و برون‌شهری نیز تصادفات فوتی استان 36 درصد نسبت به نوروز 95 کاهش پیدا کرد و این در حالی بود که میانگین کاهش تصادفات فوتی کشور در نوروز امسال هشت درصد بود.

وی، سال 95 را سالی پرفرازونشیب برای پلیس استان توصیف و اظهار کرد: سال گذشته اقدامات خوبی در برخورد با باندهای خلافکاری و مجرمان حرفه‌ای انجام گرفت و در زمینه استرداد اموال مسروقه به مالباختگان و همچنین انهدام کانون‌های جرم و برخورد توزیع‌کنندگان مواد مخدر دستاوردهای خوبی به دست آوردیم.

سردار آقاخانی یکی از کارهای مهم پلیس استان را آموزش مردم در خصوص آشنایی با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: سال گذشته کارشناسان پلیس با تعامل‌های صورت گرفته در مساجد، مراکز علمی، کارگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس حضور یافته و به آموزش و ارائه هشدارهای انتظامی برای مردم پرداختند که تأثیرات خوبی نیز در افزایش آگاهی مردم و ارتباط بیشتر آحاد جامعه با بدنه پلیس داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: انشاء الله سال 96 با تحرک بیشتر در مأموریت‌های میدانی و صفی شروع خواهیم کرد چراکه احساس می‌کنیم در برخی از مناطق و جغرافیای استان مردم در خصوص برخی مسائل امنیتی و انتظامی دغدغه دارند و قصد داریم این دغدغه‌ها را شناسایی کرده و بر اساس آن‌ها مأموریت‌های خود را اجرایی کنیم.

وی، مقابله با قاچاق کالا را از دیگر برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان در سال 96 عنوان کرد و گفت: با توجه به تأثیر مبارزه با قاچاق در امنیت اقتصادی کشور به دنبال فرمایش فرمانده معظم کل قوا و نام‌گذاری سال 96 به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال طرح‌های خود در این زمینه، شدت بیشتری خواهیم داد.

سردار آقاخانی بابیان اینکه مطمئناً نیروی انتظامی در موضوع امنیت اقتصادی می‌تواند تأثیرگذار باشد گفت: پلیس استان هم با آغاز سال 96 طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا را با جدیت آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان موضوع مقابله با سرقت، توزیع و مصرف مواد مخدر، ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و کاهش تصادفات را از دیگر دغدغه‌های مهم مردم استان بیان و اظهار کرد: این موضوع‌ها در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و برای هریک از آن‌ها مأموریت‌های میدانی تدارک دیده‌شده است.

وی در ادامه مهم‌ترین مأموریت پلیس استان در سال 96 را تأمین امنیت انتخابات عنوان کرد و گفت: برای این رزمایش بزرگ تعداد 11 هزار نیرو به‌کارگیری خواهند شد و سازوکار یک انتخابات پرنشاط، آزاد، امن و آرام فراهم‌شده تا انشاء الله مردم با آرامش کامل در پای صندوق‌های رأی شرکت کنند.

سردار آقاخانی با تقدیر از حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان استان از نیروی انتظامی گفت: امیدوار هستیم بتوانیم با مشارکت مردم و دستگاه‌ها، امنیت کاملی را در سال 96 که با امنیت انتخابات همراه است رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها