نیروهای جوان می‌توانند قفل‌های بسته را باز کنند

امام جمعه بروجن با تاکيد بر اين که فرمايشات رهبر معظم انقلاب بايستي نصب العين مردم و مسئولين باشد، گفت: نيروهاي جوان مي توانند قفل هاي بسته را باز کنند و کارها را به سرانجام برسانند.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۳۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري، گفت: توليد و اشتغال به نوعي مي توان گفت شرحي بر قيد اقدام و عمل سال گذشته است.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن تاکيد بر اين که بايد به نيروهاي جوان کشور اعتماد کرد، گفت: مملکت ما سرمايه عظيمي دارد اما متاسفانه هم جوانان و خانواده آنها غصه اشتغال دارند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که هر جايي که اعتماد به جوانان صورت مي گيرد منافع زيادي شامل حال کشور مي شود، افزود: صنايع دفاعي کشور با مديريت جوانان بسيجي به پيشرفت رسيد؛ صنايع موشکي کشور ما در دست نيروهاي ارزشي و معتقد به رشد و رونق رسيده است.

وي گفت: امروز شاهد هستيم که مديريت سيستم دفاعي جامعه ما در اختيار جوانان به رشد و توسعه اي رسيده است که برد موشک هاي ما به بيش از دو هزار کيلومتر رسيده است.

سعادت فر گفت: آنچنان پشرفت هاي صنايع نظامي و امنيتي جوانان ما باعث افتخار است که مقام معظم رهبري مي گويند اگر غلطي از اسرائيل سر بزند تل آويو و حيفا را با خاک يکسان مي کنيم.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: زماني که مديريت جامعه در اختيار نيروهاي جوان قرار گرفت انقلاب اسلامي در مقابل تمام ظالمين دنيا مي تواند ايستادگي کند.

وي با اشاره به روز ملي فناوري هسته اي، گفت: پيشرفت هاي صنعت هسته اي و غني سازي ۲۰ درصد کشور در سخت ترين مرحله در دست همين جوانان بود.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که پيشرفت هاي هسته اي مرهون رشد در بسياري از علوم پايه و متخصص شدن در اين زمينه ها است، گفت: شهداي هسته اي به مملکت خدمت کردند نه آن مديراني که مي خواهند با حقوق هاي نجومي به مردم خدمت کنند.

وي گفت: در هرجايي که به جوانان اهميت داده نشد و به پيران تحصيل کرده فرنگ اعتماد کرديم ثمره آن لبخند، پر کردن قلب راکتور اراک، وارد کردن کيک زرد و تعطيلي هزاران سانتريفيوژ شد.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: هر جايي که از پيشرفت و اعتماد به جوانان ترسيديم اگر چه شعار گردش زندگي مردم همراه با گردش سانتريفيوژ داده شد اما هم زندگي مردم و هم چرخ صنعت هسته اي متوقف شد.

وي با تاکيد بر اين که بايد به نيروهاي جوان در کشور اعتماد کرد، گفت: نبايستي از تهديد دشمنان ترسيد؛ مراقب باشيم فريب وعده هاي آنها را نخوريم.

سعادت فر با اشاره به اين که عده اي امروز به دنبال ايجاد رعب و وحشت در جامعه نسبت به تهديدات دشمنان و تقويت فرهنگ تعامل و مذاکره هستند، تصريح کرد: ملت ايران معتقد است اگر لشکر يزيدي در راه باشد تنها راه عزت آفريني در مقابل تهديدات دشمن مقاومت حسيني خواهد بود.

وي در بخش ديگري از خطبه ها به انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: کساني که نامزد شده اند قانون و شرح وظايف خود را مطالعه کنند اگر از عهده مسئوليت بر مي آيند وارد صحنه شوند و اگر نمي توانند با کمال شجاعت انصراف دهند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: نامزدهاي انتخاباتي وعده ها و شعارهايي را به مردم بدهند که از عهده آن بر آيند نه اين که با اعتقادات مردم بازي کنند.

ارسال نظرات