در ۹دی شماره ۲۶۳ ام می خوانید:
۲۶۳ امین شماره هفته نامه ۹ دی و اولین شماره در سال جدید امروز شنبه نوزدهم فروردین ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۶۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۶۳ امین شماره هفته نامه ۹ دی و اولین شماره در سال جدید  امروز شنبه نوزدهم فروردین ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹ دی با عنوان «دولت غیر پاستوریزه» به ماجرای توهین آخوندی وزیر راه و شهرسازی به یک خبرنگار و سابقه دار بودن این توهینها در دولت یازدهم اشاره کرده است.

یادداشت اول این هفته را حجت الاسلام روانبخش پیرامون نام امسال که از سوی رهبر انقلاب سال «اشتغال و تولید ملی» نامگذاری شده است، با عنوان «رابطه شعار سال با مدیریت کارآمد» نوشته است.

۹ دی همچنین در صفحات گزارش سیاسی و تحلیل سیاسی مطالب و تحلیل هایی پیرامون انتخابات پیش روی ریاست جمهوری منتشر کرده و سخنان چهار کاندیدای احتمالی جریان انقلابی را منعکس نموده است. دکتر سعید جلیلی، حجت الاسلام رئیسی، دکتر علی نیکزاد و دکتر مهرداد بذرپاش. تحلیلی روایی قرآنی از شاخصه های دولت انقلابی و ویژگیهای اصلح، یادداشت دیگر پرونده انتخاباتی ۹ دی است که توسط دکتر شبیر فیروزیان نگاشته شده است.

سیزدهمین بخش از کتاب در حال انتشار "هاشمی از نگاهی دیگر" که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹ دی با عنوان «طرح ادعای خزانه خالی توسط رفسنجانی برای تسریع در اتمام جنگ» به ادامه مبحث نقش هاشمی در جنگ تحمیلی پرداخته است.

صفحه اقتصاد ۹ دی طی گزارشی با عنوان «خالص اشتغالزایی دولتهای نهم و دهم، چهار و نیم برابر دولت یازدهم» با توجه به آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار به شکست دولت یازدهم در اشتغال اشاره کرده است. همچنین در همین صفحه گزارش دیگری در رد ادعای اخیر جهانگیری پیرامون دولت قبل، با عنوان «دروغهای جهانگیر» منتشر شده است.

همچنین در جدیدترین شماره ۹ دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ گفتارها و یادداشت هایی از آیت الله نوری همدانی، آیت الله علوی گرگانی، حجت الاسلام پژمانفر، محمدکاظم انبارلویی، دکتر رضا سیمبر، محمد اسماعیلی دهقی، قدرت الله رحمانی، دکتر وحید یامین پور، محمد ایمانی، امیرحسین ثابتی، امیر زاهد، عبدالله عبداللهی، مقداد ذکی زاده و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day,ir مراجعه نمائید.

ارسال نظرات