یادداشت/وطن امروز
این هم از شمول «تکلیف» است که تو، برای رسیدن به «نتیجه» قدم خود را «درست» برداری. درست و مطمئن و دقیق و دشمن‌شکن و متحد و یکپارچه. چه اینکه می‌خواهی تغییر دهی فضا را. آری! «تغییر»...
کد خبر: ۸۸۴۴۱۶۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه وطن امروز در یادداشت امروز خود به قلم رضا صدری و با عنوان «دولت برای ملت » نوشت: این هم از شمول «تکلیف» است که تو، برای رسیدن به «نتیجه» قدم خود را «درست» برداری. درست و مطمئن و دقیق و دشمن‌شکن و متحد و یکپارچه. چه اینکه می‌خواهی تغییر دهی فضا را. آری! «تغییر»... تغییر با هدف خدمت، با هدف کارآمدی، با هدف اقتصاد و با هدف تحقق دولت کار.

هدف این است: «دولت برای ملت باشد و به فکر خدمت باشد». لذا برای تو، «تصمیم جمع» باید مهم باشد و آن «هدف» که داری و دارید، ملاک. اگر «من» یعنی «منیت» و اگر «یدالله مع‌الجماعه»، زنده باد عزیزان «جبهه مردمی» که در اقدامی منبعث از «خرد جمعی»، از سراسر کشور، نیروهای انقلابی و کارآمد را جمع کردند، مجتمع کردند، متمرکز کردند، یک‌دل کردند و این یعنی درست‌برداشتن گام اول! و این خود، یک «پیروزی بزرگ» است! «پیروزی اتحاد برای تغییر»! از خصوصیات تنفس در هوای یک‌دلی اما همین است که مواضع جداجدای افراد هم به دل می‌نشیند! و از قضا، نقش مکمل را برای وحدت ایفا می‌کند! وحدت خالی و بی‌منظور هم نه! وحدت با هدف کار و جهاد! دیدیم و خواندیم و متوجه شدیم که آقایان ضرغامی و حاجی‌بابایی، با آنکه در فهرست 5 نفره نامزدهای منتخب نبودند اما چقدر خوب و چقدر خردمندانه و چقدر سیاست‌مدارانه، واکنش نشان دادند تا ثابت کنند برای یک هدف بزرگ، «من» مهم نیست؛ «ما» مهم است و «هدف‌مان».

آنچه این 2 عزیز گفتند و نوشتند و آنچه روزهای قبل، آقایان دیگر، یعنی در عرصه سیاست هم، می‌توان حکایت همان روزهای خوش فتح خرمشهر، ناظر بر خدای حی و حاضر، سخن گفت و موضع گرفت! و این خودش، پیروزی بزرگی است! پیروزی هدف را دیدن! پیروزی متوجه اوضاع کشور بودن! اگر قرار است در مقام عمل هم، «دولت برای ملت» باشد و خادم این مردم خوب و نازنین، لاجرم باید سخن را سنجیده گفت و موضع را درست اتخاذ کرد.

قدر مسلم، هر آن کلمه و جمله‌ای که نیل به هدف تغییر را میسرتر می‌کند، مأجور است و مشکور! ما در روزنامه «وطن امروز» برای مشاهده خوبی‌ها و انعکاس رفتار و گفتار برخاسته از خرد عناصر انقلابی، چشم بینا و قلم خاضعی داریم. هم معترف به کار انصافا بزرگ و انصافا مهم «جبهه مردمی» هستیم و هم رسانه‌ای برای پوشش موضع‌گیری‌های خردمندانه دوستان.

برای «وحدت برای تغییر» و «تغییر برای کار» لاجرم باید قدم را درست برداشت! و بیش از خود، «هدف» را دید! «تکلیف» را دید! و ایضا «نتیجه» را! این یادداشت مختصر، هدفی جز تشکر از آقایان ندارد! و تذکر این مهم که بلاشک، بدنه نیروهای انقلابی و مؤمن، قدردان همه آن مساعی است که راه نیل به هدف را برای همه ما ممکن‌تر می‌کند! قدر مسلم و البته ان‌شاءالله، صدای خوش این وحدت هدفمند، به گوش توده مردم هم خواهد رسید! از یاد نبریم که در عرصه انتخابات، هیچ چیز به اندازه صدای خوش «وحدت برای تغییر» نمی‌تواند «موج» درست کند! گام اول، به درستی برداشته شد! خدا قوت آقایان!

ارسال نظرات