خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور گفت: یکی از معضلات انتخابات پدیده شوم خرید و فروش آرا می باشد که باید به صورت کامل از میان برداشته شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۲۱۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام ایوبی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان با اشاره به نزدیکی انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری اظهار داشت: این روزها همزمان است با تایید صلاحیت نامزد های انتخابات و ممکن است برخی از این افراد به دلایل مختلف رد صلاحیت شوند لازم است تذکر دهیم که قانون برای همه برابر بوده و باید همه به آن تمکین کنند.

امام جمعه کنگاور افزود:مراجع ذی صلاح بیشینه داوطلبین را به صورت کامل در نظر گرفته و با توجه به مستندات اظهار نظر میکنند و طبق قانون همه باید آن را قبول کنیم.

 

وی یکی از معضلات انتخابات را پدیده شوم خرید و فروش آرا دانست و گفت: آن نماینده ای که بخواهد با خرید رای مردم خود را بر کرسی شورای شهر بنشاند فاسد است و نباید انتظار کار مخلصانه و عمل صالحانه را داشت،لذا باید به صورت جدی با این پدیده مبارزه کرد.

 

حجت الاسلام ایوبی تاکید کرد: این روزها شایعات فراوانی در میان مردم رواج پیدا خواهد کرد که لازم است بدون توجه با این شایعات و با در نظر گرفتن برنامه های نامزد های انتخابات با چشم باز پای صندوق های رای رفته و با مشارکت حداگثری مهر تایید بر نظام جمهوری اسلامی بزنیم.

امام جمعه کنگاور انتخابات ریاست جمهوری را بسیار حساس تر از انتخابات شورا دانست و گفت: دشمن با تمام توان در حال تخریب و ضعیف جلوه دادن دموکراسی در نظام است و یکی از اهداف آنها انتخابات ریاست جمهوری است.

 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله اشتغال در شهرستان و استان اشاره داشت و گفت:لازمه اشتغال ایجاد کارخانجات بزرگ و آنچنانی نیست بلکه مردم باید توان خود را بر بنگاه های زود بازده و اشتغالزای همیشگی بگذارند.

 

 حجت الاسالم ایوبی لازمه تولید و اشتغال را سرمایه گذاری در بخش داخلی دانست و گفت: سرمایه گذاران توجه داشته باشند که پول های خود را در شهرستان هزینه کنند تا شرایط شغلی برای جوانان این شهرستان آماده شود.

 

وی با اشاره به حضور وزیر کشور در استان کرمانشاه افرود: بیشتر صحبت های وزیر پافشاری بر مساله اشتغال در استان بود و از عملکرد ها ناراضی بود،بطوری که اشتغالزایی در بربخش هایی از استان را خود برعهده گرفت.

ارسال نظرات