فرمانده سپاه دشتی:

سپاه در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتي

سرهنگ غضنفری گفت: سپاه و ظرفيت‌هاي مختلف آن و از جمله بسيج در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتي است
کد خبر: ۸۸۴۴۲۷۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دشتی، غضنفری در حاشيه نشست با جمعي از کارکنان وبسیجیان اظهار كرد: مقاوم سازي اقتصاد كشورمان در برابر هجمه‌هاي دشمنان يكي از راهبردهاي كليدي نظام جمهوري اسلامي است.
غضنفری افزود: از 22 بهمن 57 تاكنون دشمنان با ابزارها و روش‌هاي مختلف سعي در از پا درآوردن ملت ايران و ايجاد ناكارآمدي در لايه‌هاي مختلف نظام جمهوري اسلامي ايران بوده‌اند و در اين راه از هيچ اقدام و جنايتي نيز فروگذار نبوده‌اند و وقتي فهميدند كه در عرصه نظامي و اطلاعاتي و امنيتي قادر به آسيب به ملت ايران نيستند، به دنبال توطئه‌هاي اقتصادي و فرهنگي رفته‌اند.
وی با بيان اين كه اكنون جهاد در دو عرصه فرهنگي و اقتصادي به شكلي واقعي در جريان است، خاطرنشان كرد: همه دلسوزان نظام جمهوري اسلامي و علاقمندان به انقلاب بايد در اين حركت عظيم كه رهبري معظم انقلاب اسلامي سال 96 نيز مجددا به نام آن نام‌گذاري كردند، وارد ميدان عمل شوند و به توليد و اشتغال در كشور كمك كنند.
غضنفری عنوان داشت: سپاه و همه ظرفيت‌هاي آن در خدمت به تحقق اقتصاد مقاومتي است و دستگاه‌هاي مختلف مي‌توانند از ظرفيت‌هاي بسيج در قالب همكاري‌ها و طرح‌هاي مشترك استفاده كنند.
وي گفت: حفظ استقلال كشورمان در گرو توجه به مقوله اقتصاد است و بهترين راهكار براي اصلاح وضعيت اقتصادي كشور نيز مدل اقتصاد مقاومتي است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار