وزیر بهداشت در سفیدسنگ گفت: میزان خسارات مالی که زلزله سفیدسنگ بر جای گذاشته بالا است.
کد خبر: ۸۸۴۴۲۸۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شب گذشته در بازگشت از سفر به مناطق زلزله‌زده خراسان رضوی در فرودگاه مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان خراسان رضوی با مدیریت مناسب به صورت مطلوب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه میزان خسارات مالی که در اثر زلزله سفیدسنگ به خراسان رضوی وارد شده بالا بوده است، خاطرنشان کرد: جای خوشحالی این است که میزان خسارات جانی که این زلزله به همراه داشته بسیار کم بوده و روند خدمات‌رسانی نیز مناسب است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: هم اکنون آب، برق و تلفن درتمام روستاهای زلزله‌زده وصل بوده و روستاییان به صورت مناسبی اسکان داده شده‌اند و رفاه حال زلزله‌زدگان برای شخص رئیس جمهور نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و بنده نیز به عنوان نماینده ایشان به مناطق سرکشی کرده‌ام.

همچنین احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های وزیر بهداشت، تأکید کرد: تمام تلاش ما این است که نوسازی منازل روستائیان زلزله زده در خراسان رضوی تا پایان شهریور ماه و ورود به فصل سرما به اتمام برسد و عملیات بازسازی از هفته آینده با حضور مدیرعامل بنیاد مسکن در خراسان رضوی آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها