سرمربی درس آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی شاهرود خبر داد:

برگزاری مرحله سوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مدارس شاهرود

سرمربی درس آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود گفت: مرحله سوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی مدارس شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۰۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
سرمربی درس آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این اردو اظهار کرد: نهادینه سازی تفکر دفاع و بالا بردن توان آمادگی دفاعی دانش آموزان و تقویت روحیه حماسی آنان از اهداف اردوی عملی آمادگی دفاعی است.

وی افزود: عمق بخشی داخلی و مقابله با جنگ نرم دشمن و افزایش مهارت های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی از دیگر اهداف برگزاری اردوهای عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس می باشد.

شعبانی با اشاره به زمان اجرای مرحله سوم درس آمادگی دفاعی در مدارس بیان کرد: از 19 لغایت 30 فروردین ماه اردوی های عملی مرحله سوم پسران در حسینیه ثارلله ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار که در هر روز قریب به 100 نفر از دانش آموزان دوره عملی و میدان تیر را می گذرانند.

مسئول برگزاری مرحله سوم اردوی عملی آمادگی دفاعی مدارس شاهرود خاطر نشان کرد: در این مرحله دانش آموزان پایه دهم دبیرستان ها و هنرستان های دوره دوم شهر شاهرود و بخش بیارجمند به استعداد بیش از 800 نفر حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به عناوین برنامه ها و دروس گفت: آشنایی با جنگ نرم،مهارت های فردی و گروهی(ایست و بازرسی)، اسلحه شناسی،اصول تیراندازی و اجرای میدان تیر و تیراندازی از دروس و برنامه های این دوره عملی است.

شعبانی با بیان اینکه در این مرحله 4449 نفر ساعت آموزش برای دانش آموزان برگزار می شود تصریح کرد: در اردوی عملی مرحله سوم درس آمادگی دفاعی برای هر دانش آموز 8 نمره در نظر گرفته شده که در نمره نوبت دوم درس آمادگی دفاعی لحاظ می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار