خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد

ورود بیش از 8 هزار مسافر عراقی به قم از مرز مهران

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از ورود بیش از 8 هزار مسافر عراقی به قم از مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۴۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۴
ورود بیش از 8 هزار مسافر عراقی به قم از مرز مهران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل مستقیمی با بیان اینکه سازمان پایانه‌های مسافربری‌ شهرداری قم در ایام نوروز خدمات ویژه‌ای را برای مسافران پیش‌بینی کرده بود اظهار کرد: پایانه‌‌های مسافربری شهرداری قم علاوه بر خدمات رسانی به مسافران داخلی، خدمات رسانی به مسافران عراقی را نیز در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه توزیع مسافران عراقی از پایانه مرکزی قم صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: زائران عراقی پس از عبور از مرز مهران و ورود به کشور با حضور در قم، از پایانه‌ مرکزی شهرداری به سمت مقاصد خود هدایت می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه بخشی از خدمات پایانه‌ مرکزی به زائرین خارجی مرتبط می‌شود افزود: برای ایام نوروز و افزایش حضور زائرین عراقی در پایانه برنامه ریزی ویژه‌ای داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق توافق سازمان گردشگری و پایانه‌های مسافربری شهرداری اتوبوس‌هایی که از کشور عراق وارد قم می‌شوند باید مسافران خود را در پایانه مسافربری مرکزی تخلیه کنند.

مستقیمی با تاکید بر فعالیت 24 ساعته پایانه مرکزی مسافربری شهرداری قم تصریح کرد: از 15 اسفند 95 تا 13 فروردین 189 دستگاه اتوبوس شامل 8 هزار و 316 مسافر عراقی از مرز مهران وارد پایانه مرکزی شهرداری قم شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار