خبرهای داغ:
ضیایی گفت: مبنای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس عقیده است، عقیده‌ای که از قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نشات گرفته است.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۷۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ عباس ضیایی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در مراسم افتتاحیه کلاسهای عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه ضمن تبریک سالروز ولادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت جواد الائمه (ع) گفت: مبنای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس عقیده است عقیده‌ای که از قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نشات گرفته است.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت هرچه بیشترتوجه به تعالیم عقیدتی و سیاسی افزود: آگاهي، باور و اعتقاد هر چه بيشتر، عملکرد و بهره وری نیز بالاتر خواهد بود .

 

ضیایی با اشاره به ويژگيهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه زائيده و فرزند انقلاب اسلامي است و این امر فهم مسائل مربوط به حوزه عقيدتي و سياسي را آسان می کند.

 

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه افزود : انقلاب اسلامی با اراده و لطف الهي پيروز شد و از همان آغاز مورد تهديد داخلي و خارجي قرار گرفت و تعدادي از بهترين فرزندان اين انقلاب و کشور تصميم گرفتند در قالب جمعي سازمان يافته از انقلاب در برابر تهديدات محافظت کنند، لذا سپاه خيلي زود تشکيل و تأسيس شد.

 

ضیایی گفت: در زمان تأسيس سپاه دو موضوع مسلم و قطعي بود 1- تأسيس سپاه براي حفظ انقلاب است که بعدها در اساسنامه سپاه دستاوردهاي انقلاب نيز به آن اضافه شد. 2- قريب به اتفاق نيروهاي سپاه افرادي مکتبي و معتقد به آموزه هاي ديني بوده و هستند لذا از همان ابتداي تشکيل سپاه کلاس هاي عقيدتي براي تعميق و تحکيم هر چه بيشتر آموزه هاي ديني پاسداران در مراکز مختلف سپاه برگزار مي شد.

 

وی در پایان بر حضور هرچه بیشتر و پر رنگ تر پرسنل در کلاسها و برنامه های عقیدتی سیاسی ناحیه تاکید نمود .

 

در پایان این مراسم آزمون آموزش احکام پاسداری نیز برگزار گردید.

ارسال نظرات