خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر:

برخی به جای دلبستگی به غرب به عزت ایران توجه کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در جمع کارکنان این ناحیه گفت: برخی از مسئولان از خواب غفلت بیدار شده و به جای دلبستگی به غرب به عزت و عظمت ایران فکر کنند.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۷۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: آیا وقت آن نرسیده که بدانیم شیطان همیشه شیطان است و نمی تواند خوی و خصلت شیطانی و حیله گری و دغل کاری را کنار بگذارد.

وی یادآور شد: پس لازم است در این سال جدید و ماه رجب برخیی ها توبه کنند و دلبستگی به غرب را از ذهن خارج و به مردم ایران و قدرت داخلی دل ببندند.

حجت الاسلام شکوریان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه ماه رجب ماه توبه و استغفار است بیان کرد: چه بهتر که این ایام با روزهای نخستین سال همراه شده و بهتر است با دعا، توبه و استغفار به طرف معنویت هرچه بیشتر و تحول درونی حرکت و سرسبزی و نشاط دینی را در خود نهادینه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در کلیبر با اشاره به اینکه نوروز به معنای فرا رسیدن فصلی جدید و تغییر در پوشش و رویش طبیعت است یادآور شد: چرا با وجود تغییرات محیطی ما خود را تغییر ندهیم و خصایص ناپسند را از خود دور نکنیم آیا نباد از مرگ و زنده شدن طبیعت درس عبرت بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها