اخلاق و دینداری سرلوحه نامزدهای انتخابات

نامزدهای شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری باید اخلاق و دینداری را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۱۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
امام جمعه سی سخت در خطبه های نماز امروز این شهر ماه رجب را فرصتی مناسب برای کسب فضائل بی شمار عنوان کرد و گفت: عمل خالصانه به اعمال ماه رجب و خواندن دعاهای این ماه جدای از ثوابی که برای انسان دارد، برگه عبور از پل صراط نیز خواهد بود.
حجت الاسلام مصباح نژاد در ادامه به فرارسیدن میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) نیز اشاره کرد و افزود: حضرت علی (ع) الگوی کامل خداپرستی و دینداری بود و بدون شک پیروی از سیره ایشان راه نجات افراد است.
وی به سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی اشاره کرد و ادامه داد: راه شهدا راه حق و حقیقت است و خوشا به حال آنانکه این مهم را درک کرده و لحظه ای از پیروی از این راه دست بر نمی دارند.
امام جمعه سی سخت گفت: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری باید اخلاق و دینداری را سرلوحه فعالیت های انتخاباتی خود قرار داده و از هرگونه تخریب رقبای خود پرهیز کنند.
وی در ادامه به بمباران شیمیایی در سوریه نیز اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به دنبال آن است که نشان دهد این عمل وحشیانه به دستور بشار اسد اتفاق افتاده در حالیکه همه می دانند این نقشه شوم آمریکا و هم پیمانان او است
ارسال نظرات
آخرین اخبار