خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران سپاه جلفا ضمن تبریک میلاد امام جواد (ع)، اعتکاف را فرصتی برای تقرب به ارزشهای الهی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۱۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی گفت: ماه رجب، نعمت عظیم الهی بوده و باید ملت انقلابی در پیوند خود با این ماه، در تقویت معنویت خودشان، کوشا باشند.

وی با تاکید بر اینکه پیوند انسان با معنویات رمز پیروزی در عرصه های مختلف است اظهار داشت: درسی که امام امت(ره) به ملت ایران آموخت این بود که پیوند انسان با معنویات بویژه در ماه های رجب، شعبان و رمضان رمز پیروزی و خوشبختی انسان در مراحل مختلف زندگانی است.

عضو شورای فرهنگی جلفا ماه رجب را فرصتی برای تطهیر قلوب دانست و تاکید کرد: راز خلقت، عبادت است و اصل عبادت این است که انسان در همه مراحل زندگی، بنده خدا باشد و بر این بندگی، راز و رمزی است که وجود مبارک پیامبر(ص) فرمود؛ انسان طوری باید با خدا سخن بگوید که گویا او را می بیند.

حجت الاسلام احمدی، ماه مبارک رجب را فرصتی برای پیوند دوباره انسان با معنویات خواند و بیان کرد: هر مقدار که انسان با معنویات انس پیدا کند بهتر می تواند در عرصه های مختلف و حساس زندگی اثرگذار باشد و هر مقدار که از آن فاصله گیرد به همین اندازه از فیوضات بی بهره خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان پاکی و نجابت، تقویت اراده، انس با معنویات، تواضع و فروتنی، دوری از غفلت، نزدیکی به خدا و جلب محبت خدا را از آثار فردی اعتکاف برشمرد.

ارسال نظرات