خبرهای داغ:
مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره ی مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2017 در بخش دانش آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۱۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در این مراسم که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در سالن خلیج فارس برگزار شد، رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای خوب این مسابقات طی 12 سال برگزاری خبر داد.

دکتر موسی خانی اظهار کرد: دانش آموزانی که برای نخستین بار در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند و در مسیر پیشرفت علم رباتیک قدم برمی دارند نقش بسزایی در ترقی صنعت خواهند داشت. این دانش آموزان از این طریق آینده خود را ضمانت می کنند و سرمایه گذاری در این حوزه هم در ایران و هم در خارج از کشور آینده درخشانی را برای این افراد رقم می زند.

وی تصریح کرد: کارآفرینان موفق در این حوزه به این نتیجه رسیده اند که پیشرفت در هوش مصنوعی باعث ترقی در ‌کارشان می شود‌. همچنین جامعه امروزه با علوم رباتیک در صنایع پزشکی، خانگی، خودروسازی و ... موفق است.

رییس کمیته ملی ربوکاپ کشورمان افزود: خوشبختانه نتایج مسابقات ربوکاپ در بنیاد ملی نخبگان ارزیابی می شود و مقام آوران می توانند از مزایای سطح ۳ این بنیاد بهره مند شوند؛ البته با حمایت دکتر ستاری این اتفاق مهم رخ داد و به ثمر رسیدن زحمات ۱۲ ساله دستاورد خوبی است که از این دانش در راستای محصولات صنعتی استفاده شود.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها