مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر:

شعار امسال نقشه راه پیشرفت کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر در نشست سیاسی این ناحیه با اشاره به شعار سال 96 گفت: شعار امسال، نقشه راه کشور برای رسیدن به قله های سعادت و پیشرفت است.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۳۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید تقی امیرفاطمی با بیان اینکه شعار های سال های گذشته و امسال برگرفته از مشکلات و معضلات کشور و تهدیداتی است که از طرف دشمن متوجه کشور است، افزود: رهبر فرزانه انقلاب با تیزبینی و مدیریتی انقلابی همیشه و در همه حال وضعیت کشور را رصد می کنند.

وی در ادامه شعار سال را به عنوان چراغ راهی برای نشان دادن مسیر حرکت خواند و اظهار کرد: تعیین شعار سال برای تعیین اولویت برنامه ریزی و کار برای کشور است.

حجت الاسلام امیر فاطمی با اشاره به اینکه دشمنان مستکبر از آغاز انقلاب اسلامی به علت اینکه انقلاب تهدیدی برای آن ها بوده است درصدد نابودی آن هستند، یادآور شد: دشمن هر روز با حربه و ترفندی به جنگ با انقلاب می آید و حربه اصلی او در حال حاضر جنگ اقتصادی است.

وی با اشاره به شجاعت، مدیریت و درایت رهبری و اعتراف دشمنان به آن، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی معترفند که با یک سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب همه نقشه های آن ها نقش بر آب می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار