خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

ضعف نشان دادن در مقابل استکبار سبب آسیب زدن به انقلاب می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: یکی از آفت های و آسیب هایی که متوجه انقلاب است کوتاه آمدن و ضعف نشاندادن در مقابل استکبار و دشمن است.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۴۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حسین میری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج پیامبراعظم (ص) شاسکوه دفاع مقدس، مناسبت های ملی و مذهبی و اجتماعات جامعه اسلامی را نقاط قوت جامعه اسلامی دانست و اظهارداشت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن این اجتماعات و اعتقادات مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه،تصریح کرد: یکی از آفت های و آسیب هایی که متوجه انقلاب است کوتاه آمدن و ضعف نشاندادن در مقابل استکبار و دشمن است.

میری ادامه داد: دومین تهدید، مسایل فرهنگی است که این نیز بخش مهمی از آن متوجه مسولین و تحصیل کردگان غربی است.

وی با مشخص کردن سه اولیت برای بسیج در منطقه شاسکوه و زیرکوه به بیان ماموریت ها پرداخت و گفت : ماموریت اول ما در این عرصه مسائل فرهنگی، روشنگری و بصیرت افزایی آحاد مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه،ماموریت دوم بسیج را رونق بخشی به مسجد و ماموریت بعدی بسیج را تحقق شعار سال عنوان کرد.

هر جا انقلابی حرکت کردیم، پیشرفت داشتیم

امام جمعه زیرکوه نیز در این مراسم با اشاره به شرایط انقلاب ،خاطرنشان کرد: در این چند سال هر جا انقلابی حرکت کردیم پیش رفتیم و هرجا راه را عوض کردیم سیلی خوردیم.

حجت الاسلام مرتضائی نیا با اشاره به تعیین عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری ،گفت:اگر می بینید رهبری دوسال پشت سرهم شعار سال را اقتصاد مقاومتی نامگذاری می کنند یکی از دلایلش این است که دولت مردان پیشرفتی در اقتصاد و اشتغال نداشته اند.

در این مراسم از زحمات برادر بسیجی علی شاهی تقدیر و ستوانیکم پاسدار یاسر شکوهی زاده به عنوان فرمانده جدید حوزه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها