خبرهای داغ:
پزشك جهادگر:

از گروه های جهادی در تمام زمینه ها پشتیبانی شود

یک پزشک جهادگر گفت: هدف ما رضای خداست و باعث شد که چند روزی در این مناطق حضور داشته باشیم و خدمت رسانی کنیم
کد خبر: ۸۸۴۴۴۵۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

دکتر جلوخانی دندانپزشک مرکز شهید بلندیان که 22 سال در زمینه دندانپزشکی سابقه دارد در ميان  اردوهاي جهادي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در حاشیه اردوهای جهادی روستای اردک منطقه طارم بیان کرد: در گذشته فعالیت های جهادی را به صورت انفرادی به صورت سیار در 50 روستا انجام داده ام.

وی درباره فعالیت های دندانپزشکی گفت: مشکلات بهداشت دهان و دندان بیشتر در زمینه های عصب کشی، ترمیم و کشیدن می باشد ولی با توجه به امکانات موجود خدمات در زمینه ترمیم و پرکردن و کشیدن  اراوه می گردد.

دکتر جلوخانی اذعان کرد: این مشکلات ناشی از عدم رعایت بهداشت دهان و دندان که یا اطلاعاتی در این زمینه ندارند یا اگر هم اطلاعات دارند رعایت نمی کنند و میزان پوسیدگی و دندان های از دست رفته در این روستا بالا بوده به گونه ای که گویا در این منطقه هیچ گاه خدمات دندانپزشکی شاید در چندین دهه انجام نشده است .

جهادگر بسیجی متذکر شد: فعالیت های جهادی را شخصا در گذشته، قبل از این که در این زمینه فعالیت ها به طور جهادی انجام گیرد به صورت انفرادی و به صورت سیار در حدود 50 روستا انجام می دادم ولی امروز این خدمات با تیم دانشجویی با خدمات بیشتر و پیشرفته تر ارائه می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل در این ایام تعطیل به جای مسافرت در مناطق محروم حضور داشته و آیا هزینه ای بابت ارائه خدمات دریافت می کند گفت: هدف ما رضای خداست و باعث شد که چند روزی در این مناطق حضور داشته باشیم و خدمت رسانی کنیم و نیز در مورد دریافت حقوق که سازمان بابت حضور در این منطقه پیشنهاد ماموریت داده بود ولی نپذیرفتم و بدون هیچ گونه چشم داشتی به این روستا آمده ام.

دکتر جلوخانی در پایان گفت: از گروه های جهادی از همه لحاظ باید حمایت شود و مسئولین باید در این مناطق حضور داشته باشند و از نزدیک وضعیت را مشاهده کنند و هرکاری که می توانند انجام دهند.

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار