خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:
مسئول سازمان رسانه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: قبل از انقلاب از لحاظ نظامی وابسته به آمریکا بوده و از غرب سلاح وارد می‌کردیم اما خوشبختانه بعد از انقلاب با رویکرد انقلابی و مدیران متخصص شاهد بودیم که چه پیشرفت های عظیمی طی این سی سال رخ داده است.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۵۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

محمد سرباز مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون "تبیین شعار سال" اظهار کرد: مقام معظم رهبری به نکات بسیار مهم و ظریفی اشاره فرمودند که از جمله این مسائل در رابطه با اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که طی سال های پیاپی رهبر معظم انقلاب تشخیص دادند و اولویت اول کشور شناخته شده و مهمترین تغییری که در این حوزه باید شکل گیرد تغییر در رویکرد مدیران کشور است.

سرباز افزود: اگر مدیریت در بحث های مختلف کشور کارآمد باشد همه مشکلات حل می‌شود و این یک عامل اساسی در تغییر رویکرد در اقتصاد مقاومتی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) در خصوص مدیران کشوری گفت: مدیران در راس کار باید دیندار و متعهد و همچنین انقلابی باشند و در نتیجه انتخاب مدیران باید با دقت بالایی انجام گیرد تا مدیرانی وارد میدان عمل شوند که شایستگی و تخصص در آن امر را داشته باشند.

سرباز معتقد است که مدیران و مسئولین باید اقدام انقلابی را در پیش بگیرند و اذعان کرد: ما از مسئولین کار معمولی نمی‌خواهیم بلکه باید در حوزه عمل خود فکر اساسی داشته باشند  و بطور جدی وارد میدان شوند.

وی یادآور شد: اگر به وضعیت کشور در قبل از انقلاب نگاه کنیم متوجه می‌شویم که کشور از لحاظ نظامی وابسته به آمریکا بوده و نیاز های خود را از جانب غرب رفع می کرد اما خوشبختانه بعد از انقلاب با رویکرد انقلابی و مدیران متخصص شاهد بودیم که چه پیشرفت های عظیمی طی این سی سال رخ داده استاکنون نیز باید همه با این دیدگاه جلو بروند و اقتصاد کشور را بهبود بخشند.

محمد سرباز مسئول سازمان رسانه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان خاطر نشان کرد: رویکرد انقلابی مدیران و کارآمد شدن آنان و نیز متعهد بودن به اسلام و قرآن و پیروی از فرمایشات ائمه بسیار حائز اهمیت است و نیز خواسته و سفارش مقام معظم رهبری بوده که تاکیدات فراوانی در این خصوص شده است، امید است در سال جدید شاهد تغییرات و عملکرد مدیران در کشور شویم.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها