خبرهای داغ:
فرمانده اسبق سپاه میانه در آیین جش میلاد امام جواد(ع) این ناحیه، انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن را شاخصه های انقلابی گری عنوان و بیان کرد: عمل انقلابی وقت و مکان خاصی ندارد و باید به صورت مستمر انجام شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۶۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد شاکر،انقلابی بودن را رعایت ظاهر و باطن اعمال و حرکت در مسیر ولایت معنا کرد و گفت: با اعتماد و چشم دوزی به دستان کشورهای بیگانه هیچ مشکلی از مشکلات کشور حل نخواهد شد و تنها راه برون رفت از مشکلات، اقدام و عمل انقلابی است.

وی تربیت فرزندانی مومن و مسلمان را از جمله عمل های انقلابی در عصر حاضر دانست و افزود: بزرگترین وظیفه یک خانواده انقلابی تربیت فرزندانی صالح، مومن و انقلابی است.

شاکر با اشاره به کشتار مسلمانان توسط کشورهای مستکبر و به دست گروهک های تروریستی و تکفیری، فریاد رسی به ندای دادخواهی مظلومان جهان را یک عمل انقلابی خواند و رشادت ها و ایثار رزمندگان اسلام در دفاع از مردم مظلوم سوریه را مصداق بارزی از عمل انقلابی تلقی کرد.

آیین گرامیداشت سالروز ولادت امام محمدتقی(ع) با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان رسمی، وظیفه و بازنشسته در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات