خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: رویکرد سپاه و بسیج بصیرت افزایی و تشویق و ترغیب به حضور حداکثری است و به هیچ عنوان هزینه هیچ حزب و گروه سیاسی نخوهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۶۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور با بیان اینکه سپاه جیره خوار و وامدار هیچ جریان و گروه سیاسی نیست اظهار داشت: بیان مولفه های انتخاب اصلح برگرفته از وصیت نامه حضرت امام(ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب رویکرد اصلی سپاه در امر انتخابات است.

وی تصریح کرد: راهبرد سپاه دعوت به حضورحداکثری و بیان شاخص های اصلح است و تعیین مصادیق اصلح از تریبون های سپاه و بسیج از موارد ممنوعه و خطوط قرمز سپاه می باشد.

فرمانده سپاه عجب شیر تاکید کرد: سپاه همچون سنوات گذشته خود را هزینه برنامه های سیاسی گروه ها واحزاب سیاسی نخواهد کرد چراکه ارزش و سقف وجودی سپاه بسیار بالاتر از جریان ها و افراد سیاسی است.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی گفت: معظم له مسئله اقتصاد، تحرک اقتصادی و تولید داخلی و برگزاری انتخابات را از مسایل مهم سال 96 عنوان و بیان کردند؛ «انتخابات و عمل به مر قانون در انتخابات ازارکان مردم سالاری دینی است».

هنرور در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و همچنین وضعیت اشتغال دانشمندان هسته ای گفت: شهدای هسته ای با آنکه می دانستند جانشان در خطر است در راستای پیشرفت نظام اهل تسامح و عقب نشینی نبودند.

ارسال نظرات