امام جمعه بیله سوار گفت: اگر شعار و راه ما همچون راه امام علی علیه السلام است پس باید در عمل نیز همانند ایشان باشیم و عدالت را در جامعه مثل عدالت علی (ع) اجرا کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۸۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از  پایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر مرزی مغان، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد و امیرالمومنین علی علیهم السلام به تشریح آیات ابتدایی سوره مبارکه مومنون پرداخت و حاضران در نمازجمعه را به تقوای الهی و دوری از منکرات دعوت کرد‌.

وی با اشاره به اینکه ماه رجب، مقدمه ورود به ماه شعبان و رمضان است گفت: ادعیه وارده در این ماه حتما توسط مومنین خوانده شود.

وی به تشریح برخی دیگر از ۱۱محور سخنرانی مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید در حرم امام رضا علیه السلام پرداخت و گفت: انقلاب ما به خاطر آن بود که با فساد و غارت در کشور مقابله شود.

حجت الاسلام قیاسی در ابتدای خطبه دوم ولادت امام جواد و امام علی علیهم السلام را تبریک گفت و به شئونات زندگی این دو امام پرداخت و روایات و احادیث مربوط به دوران امامت آنها را تحلیل و تشریح کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز دوران انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: باید مسئولان عدالت را اجرا کنند و همه مردم حق دارند از مسئولان مطالبه گری کنند و در مسایلی همچون پارتی و تبعیض آنها را به چالش بکشند.

امام جمعه بیله سوار افزود: اگر شعار ما و راه و روش ما همچون راه امام علی علیه السلام است پس باید در عمل نیز همانند ایشان باشیم و عدالت را در جامعه مثل عدالت علی (ع) اجرا کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف نیز گفت:عزیزانی که در ایام اعتکاف حاضر می شوند و معتکف می شوند در صورت امکان وسایل ارتباطی را کنار بگذارند و تنها به عبادت معبود خود بپردازند.

امام جمعه بیله سوار در انتها اشاره ای هم به فرمان ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حمله هوایی به چند پایگاه نظامی سوریه کرد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.

ارسال نظرات