حجت الاسلام باوقار ا در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به میلاد امام علی (ع) و آغاز ایام اعتکاف گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای خلوت با خداست تا با دعا و نیایش مسلمانان از خداوند درخواست عف و بخشش کنند.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۹۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر به نقل از  خیاونیوز، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه  با اشاره به میلاد امام علی (ع) و آغاز ایام اعتکاف گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای خلوت با خداست تا با دعا و نیایش مسلمانان از خداوند درخواست عف و بخشش کنند.

وی افزود: اعتکام بهترین زکان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی‌است چرا که در مراسم اعتکاف مردم تمام وابستگی‌های دنیوی را کنار گداشته و با خدای خود به دعا و نیایش مشغول می‌شود و این امر هر ساله با استقبال جوانان مواجه شده است.

 

وی ادامه داد: عضور و استقبال از این مراسمات فرهنگی و مذهبی پیامی مهم دارد تا دشمن بداند نمی‌تواند جوانان این مرز و بوم را از معنویت و اعتقادات خود باز دارند.

وی ضمن دعوت از خیرین برای تامین هزینه‌های اعتکاف گفت: تاکنون دو نفر از پزشکان شهرستان بخشی از هزینه اعتاف را بر عهده گرفته‌اند که انتظار می‌رود خیرین نیز وارد عمل شده و در این راه قدم بردارند.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: تربیت نیرویی جوانی مومن و توانمند از آرمان‌های انقلاب اسلامی است تا با ارائه راه حل و راهکارهای مناسب مشکلات کشور را مدیریت کنند همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس این مدیریت صورت گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم غفلت از ظرفیت عظیم جوانان در کشور گفت: جوانان این مرز و بوم موجب خیر و برکت در کشور است اما متاسفانه این جوانان بعد از تحصیل با معضل بیکاری مواجه می‌شوند لذا در سال ۹۶ که با شعار تولید و اشتغال آغاز شده مسئولان باید در این راستا چاره‌ای اندیشه کنند.

حجت الاسلام باوقار با بیان اینکه رابطه با آمریکا ظلم به کشور است گفت: تجربه نشان داده است که آمریکا با هر کشوری رابطه داشته از این رابطه برای نفوذ به کشور استفاده کرده است چرا که خوی استکباری آمریکا پایان ندارد هر چند ملت با بصیرت ایران آگاه هستند و اجازه نخواهند داد دشمن به این کشور نفوذ کند.

 
ارسال نظرات