رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیر:

1245 مورد بازرسی از اصناف شهرستان نیر انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیر گفت: از 1 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین 1245 فقره بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۳۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، عوض پاشازاده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر با اشاره به عملكرد طرح نظارتي ويژه نوروز 96 اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از نابسامانی و افزایش بی رویه قیمت ها در ایام پایانی سال که با افزایش تقاضا ومسافرت های نوروزی همراه بود، طرح نظارتی ویژه نوروز 96 از اول اسفند ماه 95 توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر همزمان با سراسر کشور شروع شد.

وي تصريح كرد: از اولين روز اجراي طرح تا پانزدهم فروردين ماه سالجاری، تعداد 1245 مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی در سطح شهرستان نیر انجام شده و 33 پرونده تخلف به ارزش بیش از 50 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

پاشازاده خاطر نشان كرد: تعداد 40 مورد بازرسی از مراکز اقامتی و رستورانها و دفاتر مسافرتی انجام شد و همچنین به تعداد 12 مورد گزارش مردمی در خصوص گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب و .. رسیدگی و پروندهای تشکیلی جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

وی از مردم خواست با مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی و خدماتی از جمله کم فروشی، گرانفروشی، احتکار ، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور موارد را به شماره 124 اطلاع دهند.

ارسال نظرات